banner
עו"ד בני דרייפוס // צילום לעמ
עו"ד בני דרייפוס // צילום לעמ

עכשיו זה רשמי: עו"ד בנימין דרייפוס – מ"מ מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון

נציבות שירות המדינה אישרה הבוקר את המינוי. דרייפוס כבר הצהיר כי יפעל להמשך יישום תכנית מחיר למשתכן

תמונה: בני דרייפוס // צילום לעמ

דרייפוס שימש בעת האחרונה כמשנה למנכ"ל בפועל וכראש אגף בכיר שיווק. בתוך כך, בארבע השנים האחרונות, הוא מנהל את ביצוע תכנית 'מחיר למשתכן' במשרד. שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון, מסרה כי: "אני מברכת את בני עם כניסתו לתפקיד. בני הוא אדם ראוי ובעל הכישורים והניסיון הנדרשים לשמש כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. אין לי ספק כי הוא יסייע רבות בהתמודדות עם האתגרים שבפניהם עומד המשרד, ובתוך כך המענים הקשורים לדיור הציבורי ולזוגות הצעירים שזכו במחיר למשתכן".

עו"ד דרייפוס (46), נשוי ואב לחמישה, מתגורר בירושלים, בעל תואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית.  דרייפוס הצטרף למשרד הבינוי והשיכון בשנת 2009 כיועץ בכיר לשר אטיאס בנושאי רשות מקרקעי ישראל, והמשיך לשמש גם כיועצו של השר אורי אריאל בשנת 2014.

בשנת 2014 מונה למנהל אגף בכיר שיווק, ומתוקף תפקידו היה אמון  על מערכת רחבה של ניהול מערך שיווק הקרקעות של משרד הבינוי והשיכון ומעקב אחר התקדמויות הבנייה. בנוסף ניהל את כל תהליך הביצוע של  תכנית מחיר למשתכן, תכנית הדגל של הממשלה בתחום הדיור.

בני דרייפוס מסר כי: "אין לי ספק כי נמשיך יחד להצעיד את פעילות  המשרד לטובת הזוגות הצעירים בתכנית מחיר למשתכן ובתחומים החברתיים הרבים כגון דיור ציבורי, שיקום שכונות ופריפריה. אני מודה לשרת הבינוי והשיכון על האמון ומצפה לאתגרים המקצועיים העומדים בפני המשרד".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות