banner
מימין - יצחק פרי, יושב ראש הקבוצה, אפי שקדי, מנכל ובעלים אפי קפיטל נועם דוברת, קפטן הקבוצה גיא גודס, מאמן הקבוצה // עינב כהן
מימין - יצחק פרי, יושב ראש הקבוצה, אפי שקדי, מנכל ובעלים אפי קפיטל נועם דוברת, קפטן הקבוצה גיא גודס, מאמן הקבוצה // עינב כהן

איזו קבוצת נדל"ן נתנה חסות לקבוצת כדורסל בליגת העל?

יותר ויותר יזמים משקיעים בתחום הספורט התחרותי, הנחשב לקהילתי וסוחף נקהל אבל לא כולם לוקחים על עצמם קבוצות במגרש של הגדולים. אז מי פרסה חסות על מכבי ראשון לציון?

אפי קפיטל נדל"ן היא הזוכה המאושרת, שתהיה נותנת החסות הראשית של מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון לעונת המשחקים 2021/22. מעתה תקרא הקבוצה, המשתייכת לליגת העל של הכדורסל הישראלי – מכבי "אפי קפיטל" ראשון לציון. 

זוהי פעם ראשונה שהחברה עולה לפרקט עם חסות ראשית שמוערכת כאחת הגבוהות ביותר בליגה. חברת אפי קפיטל נדל״ן פועלת מזה כ-15 שנה ובונה כ-5,000 יחידות דיור ועשרות אלפי מ"ר של נדל״ן מניב ברחבי הארץ.  

יו"ר המועדון, יצחק פרי, ברך ומסר: "אני שמח על החלטת חברת ״אפי קפיטל נדל״ן״ להיות נותנת החסות הראשית של מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון. אפי הינו אדם שהוכיח ב-20 השנים האחרונות אמינות, מקצועיות ללא פשרות, שקיפות וחדשנות בשילוב עם תרומה לקהילה. מאמין שהחיבור בין שני גופים שמטרתם להוביל, לגדול ולהשפיע יניב הצלחות רבות״.

אפי שקדי מנכ"ל ובעלים אפי קפיטל, הסביר את ההחלטה: "יש הרבה מן המשותף בין עולם התוכן הנדל"ני לעולם התוכן הספורטיבי. אנו מאמינים כי יש חשיבות רבה בתמיכה בקבוצות הספורט בישראל, הן בממד פיתוח דור העתיד והן ביצירת גשרים בין תרבויות, קהלים ואנשים. כחברה שבונה ומקדמת את פיתוח הארץ אנו שמחים לקחת חלק בחיזוק הספורט המקומי. "יש חשיבות לטפח ערכים מעולם הספורט הכוללים מצוינות, הישגיות והוגנות העומדים בקנה אחד עם ערכי החברה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות