banner
צילום: אורן בן חור
צילום: אורן בן חור

איפה נמכרה דירת 4 חדרים בת"א בסכום גבוה מהמחיר שהוצע?

בתוך שבוע בלבד נמכרה דירת 4 חדרים בתל אביב במחיר 4.725 מיליון שקל, מחיר הגבוה ממחיר ההצעה. כל הפרטים בדיווח חם מהשטח

עסקאות טריות בתל אביב: בצפון הישן של תל אביב, רחוב בני משה 14 הצמוד ליהודה מכבי ופארק הירקון, נמכרה דירת 4 חדרים בשטח של 97 מ",  מעלית וחנייה משותפת, אשר הוצעה במחיר של 4.5 מיליון שקל ונמכרה בתוך 127 במחיר של 3.950 מיליון שקל. חברת "רוזיו נכסים", מדווחת כי: "המוכר קיבל את הדירה בירושה ומכר אותה כדי לסייע לבנו לרכוש דירה מחוץ לתל אביב. הרוכשים הם זוג צעיר שזו הדירה הראשונה שלהם, אמה של הרוכשת מתגוררת בבניין סמוך". 

במקביל נמכרה בתוך חודש דירת 4 חדרים במגדלי גינדי TLV, בשטח של 89 מ"ר, 12 מ"ר מרפסת, קומה 22 ושתי חניות פרטיות במחיר של 3.980 מיליון שקל, לאחר שהוצעה למכירה במחיר של 4.180 מיליון שקל.   

צילום: אורן בן חור
צילום: אורן בן חור

ולקינוח, עסקה נוספת עליה מדווחת החברה בוצעה ברחוב החשמונאים, בצמוד לשדרות רוטשילד וזכתה לביקוש מיוחד. מדובר בדירת 4 חדרים בשטח של 80 מ"ר, משופצת, יחידה בקומה, מעלית ושתי חניות פרטיות, אשר הוצעה למכירה במחיר של 4.7 מיליון שקל ונחטפה בתוך שבוע במחיר של 4.725 מיליון שקל, 25 אלף שקל יותר מהמחיר שהוצע. בחברת "רוזיו נכסים", מציינים כי המוכרים הם משפחה שחיפשה דירה גדולה יותר ואילו את הדירה רכשו זוג עם ילד.  

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות