banner
קורס שמאי ממשלתי // יחצ
קורס שמאי ממשלתי // יחצ

השמאי הממשלתי כבר בחר!

תנחשו איפה השלימו עובדי השמאי הממשלתי ושמאי הועדות המחוזיות התמחות מקצועית מיוחדת?

תמונה: קורס שמאי ממשלתי // יחצ

פייר?  מדור "ברנז'ה 38" התרגש לשמוע שעובדי השמאי הממשלתי ושמאי הוועדות המחוזיות בחרו לעבור הכשרה מיוחדת של כחצי שנה, בריכוזו האקדמי של עו"ד זיו כספי ומשרד עורכי הדין גינדי כספי.

וכי מדוע?  

  1. כי המשרד מתמחה בהתחדשות עירונית, מה ששם את ההתחדשות על המפה.
  2. כי אשכרה השמאי הממשלתי בחר בקורס של  6 מפגשים חודשיים, כולל הרצאות מבכירים בתחום ובהם שמאים, יזמים בתחום ההתחדשות העירונית ובכירים ברשות להתחדשות עירונית.
  3. כי יש יש מצב שזה טוב לכולם: השמאי הממשלתי ושמאי הוועדות, שהעמיקו בידע על תפקיד השמאי בפרויקט התחדשות עירונית, המרצים שזכו להוקרה מקצועית והדיירים שיוכלו להנות מהפירות.

לחלק שפחות ריגש את המדור אבל כנראה ירגש מאוד את בעלי המקצוע:
החבר'ה למדו על ניתוח זכויות, תקן 21, פרקטיקה ייחודית בפרויקטי פינוי בינוי ותמ"א 38 – טכניקות תכנון, מוסדות, תכניות אב, תוכן קנייני ועוד, איחוד וחלוקה וטבלאות הקצאה ואיזון בפרויקטי פינוי בינוי, מיסוי מוניציפלי בהתחדשות עירונית, ליווי בנקאי בפרויקטים של התחדשות עירונית, נקודת מבטו של היזם בפרויקטי התחדשות עירונית, הדייר הסרבן ודרכים להתמודדות, חוק הותמ"ל, תיקון 101 לחוק התו"ב והשפעתו על התחדשות עירונית, היבטים חברתיים בהתחדשות עירונית, רשות מקרקעי ישראל כגורם מחולל התחדשות עירונית, בחינת התחדשות עירונית בעולם המערבי ועוד.

עוד זיו כספי // יחצ
עוד זיו כספי // יחצ

ועו"ד כספי, מה אמר על העניין?
אמר ש: "עולם ההתחדשות העירונית הוא מורכב מאד, ובעל חשיבות אדירה בעולם הנדל"ן הישראלי כיום. קשה להמעיט בחשיבות של ידע מקצועי בעולם הנדל"ן, במיוחד בגופים הממשלתיים שאמונים על קידום הנושא, הסרת חסמים ובירוקרטיה ופיתוח סביבתי. אני שמח שזכינו להעביר מהידע האדיר שנצבר במשרדנו לאורך שנים ארוכות בתחום, ובטוח שתהיה לך תרומה משמעותית לעבודתם היומיומית של המשתתפים".

קיצר, עושים לכם כבוד, שאפו!

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות