banner
יחצ
יחצ

חיפה: ניתן היתר לפרויקט תמ"א 38/1 בכרמל המערבי

הפרויקט יכלול תוספת של 9 דירות על 9 הדירות הקיימות. מחירי הדירות החל מ – 2,080 מיליון שקל לדירות 5 חדרים

יחצ

חברת "עמרם את נידם התחדשות עירונית" מדווחת כי קיבלה היתר בנייה לפרויקט תמ"א 38/1  בבניין בשכונת "הכרמל המערבי" ברחוב תמר, והחל שלב הביצוע. הבניין, בן 3 קומות, נבנה בתחילת שנות ה –50 וכולל  9 דירות קיימות, בשטח ממוצע של כ- 100 מ"ר. במסגרת הפרויקט יבנו עוד 2.5 קומות על הגג הקיים ובסך הכל יתווספו עוד כ – 9 דירות חדשות לבניין הקיים. אדריכל הפרויקט הינו תמיר לזר.

עדי גייר, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת עמרם אברהם, מציין כי: "בעלי הדירות הקיימות ברחוב התמר ייהנו מחיזוק המבנה הכולל חדר מגורים וממ"ד בשטח כולל של כ – 25 מ"ר וכן מרפסות שמש. בנוסף, יוחלפו כל התשתיות המשותפות, כל חזיתות המבנה יחופו באבן וכן שיפוץ לובי הכניסה לבניין, תוך השמת דגש על תוספת מעלית חדשה ומרווחת על פי תקן נגישות. כל השטח יפותח כולל גינון ועיצוב מודרני". 

אסף חמו מנהל המכירות מציין, כי במבנה הקיים אין חנייה, אולם לאחר התמ"א יהיו חניות עילית לדיירים הקיימים ולדיירי הדירות החדשות. הדירות החדשות יהיו בנות 5 חדרים וכן, דירות דופלקס. מחירי מכירת הדירות יחלו מ – 2,080 מיליון שקל לדירות 5 חדרים בשטח של כ – 122 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ – 14 מ"ר ודירות הדופלקס, בשטח של כ – 167 מ"ר עם מרפסות בשטח כולל של כ – 30 מ"ר ימכרו במחיר של החל מ –  2,580 מיליון שקל. 

הפרוייקט צפוי להסתיים בעוד כ- 24 חודשים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות