banner
אקו פארק // יחידת הדוברות עיריית חדרה
אקו פארק // יחידת הדוברות עיריית חדרה

חדרה: הופקדה תכנית להרחבת שכונת הפארק הכוללת 4,400 יח"ד חדשות

ראש העיר, צביקה גנדלמן: "התכנית מציעה מגוון רחב של סוגי דיור עם עקרונות התומכים בקיימות עירונית ושכונות מקיימות, המבטיחות למעשה חיים עירוניים בתוך השכונה"

פורסמה להפקדה בוועדה המחוזית תכנית להקמת חלקה המרכזי של שכונת הפארק בחדרה, בצמידות ומדרום לשכונה הקיימת, דבר שיביא להכפלת גודלה של השכונה המבוקשת. 

בעירייה מציינים כי השכונה החדשה "תהווה את המשכה הישיר והאורגני של שכונת הפארק הקיימת ותחבר בין מרכזה של העיר עם חלקה המזרחי, שכונת בית אליעזר". במסגרת התוכנית יתווספו לשכונה כ- 4,400 יחידות דיור חדשות בתמהיל מגוון וכן, שטחי מסחר ותעסוקה, שטחים למוסדות ציבור וחינוך ופארק מרכזי, המשתרע על פני שטח של כ- 50 דונמים שיתחבר לפארק הקיים, האקופארק. על פי התוכניות שמקדמת העירייה, בעתיד ובהתאם לתכנית המתאר המאושרת ח"ד 2020, תתוכנן שכונת מגורים נוספת מדרום. 

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן // באדיבות העירייה
ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן // באדיבות העירייה

"הקו המוביל בתכנית זו, הוא יצירת שכונת מגורים איכותית המספקת בתוכה את השירותים הנדרשים לטובת תושביה, כגון תעסוקה מקומית שתצמצם את היציאה מהעיר למטרות עבודה, שירותי מסחר במרחקי הליכה סבירים, קריית חינוך גדולה ופארק מרכזי לצד מגדלי מגורים בני 30 קומות", מציין מהנדס העיר, אדריכל נדב הדר, "בשיתוף פעולה מבורך עם הוועדה המחוזית ובתרומה רבה של לשכת התכנון המחוזית, הגענו להפקדתה של התכנית, שלמעשה תמשיך ותעצים את המגמה החיובית שמתרחשת בשנים האחרונות בחדרה". 

אקו פארק // יחידת הדוברות עיריית חדרה
אקו פארק // יחידת הדוברות עיריית חדרה

בהתייחס לנתוני ההגירה החיובית של משפחות צעירות ואוכלוסייה מגוונת וחזקה אל העיר בשנים האחרונות, מוסיף ראש העירייה, צביקה גנדלמן: "התכנית מציעה מגוון רחב של סוגי דיור עם עקרונות התומכים בקיימות עירונית ושכונות מקיימות, המבטיחות למעשה חיים עירוניים בתוך השכונה, מבלי להצטרך להיכנס לרכב ולהגיע לשירותים העירוניים. התכנית גם מייצרת פארק מרכזי בהיקף של כ- 50 דונמים, בנוסף לאקופארק הקיים, שכידוע משמש כפארק עירוני אליו נוהר ציבור רחב מהעיר ומחוצה לה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות