banner
באדיבות משרד התחבורה
באדיבות משרד התחבורה

נפתח כביש הכניסה הדרומית למגדל העמק

הכביש נסלל בהשקעה של כ-85 מיליון שקלים. שרת התחבורה, מירי רגב: "ראשי הרשויות שותפינו למהפכה התחבורתית והם יתעדפו את המשימות הדחופות ויקבלו את הסיוע שנדרש כדי לממש את חזוני לישראל מחוברת"

באדיבות משרד התחבורה

הכביש מתחיל בכיכר "מעלה מיכאל" ומתחבר לכביש 73. בפרויקט הושקעו כ-85 מיליון שקלים בסלילת הכביש ושיפור התשתיות. 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב: "כפי שנהגתי במשרד התרבות והספורט כאשר קדמתי צדק תרבותי וחלוקת תקציבים אחרת שמתייחסת גם לצפון וגם לדרום, לישראל הראשונה וישראל השניה, גם כאן בכוונתי להביא בשורה של צדק תחבורתי ולעצב את פני התשתיות ומערך התחבורה הציבורית בתוכניות החומש הקרובות. אנחנו מבטלים את הפריפריה – ומחברים את ישראל". השרה הוסיפה כי בכוונתה לעבוד באופן הדוק מול ראשי הרשויות בעמק: "ראשי הרשויות שותפינו למהפכה התחבורתית והם יתעדפו את המשימות הדחופות ויקבלו את הסיוע שנדרש כדי לממש את חזוני לישראל מחוברת".

באדיבות משרד התחבורה
באדיבות משרד התחבורה

אלי ברדה ראש עיריית מגדל העמק אמר: "אני שמח לראות פרויקט נוסף, שהושקעו בו מיליוני שקלים, מגיע לסיומו. הכביש החדש ישרת את תושבי מגדל העמק והמבקרים מהאזור, יפחית באופן משמעותי את עומסי התנועה ויקל על ציבור הנהגים. מאחל לשרת התחבורה מירי רגב המון הצלחה בתפקיד החדש. בטוח ביכולת שלה לפרוץ נתיבים חדשים באוויר, בים וביבשה ולהטביע חותם במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים".

באדיבות משרד התחבורה
באדיבות משרד התחבורה

עוד נכחו באירוע הפתיחה סמנכ"ל התשתיות במשרד התחבורה קובי בליטשטיין, יו"ר דירקטוריון "נתיבי ישראל" עודד שמיר ומנכ"ל החברה ניסים פרץ, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר, ראש העיר נצרת עלי סלאם, ראש העיר עפולה אבי אלקבץ, ראש העיר בית שאן ז'קי לוי, ראש מועצת יבניאל שניר אריש, ראש מועצת מגדל נתנאל אלפסי, ראש המועצה רמת ישי עופר בן אליעזר וראש מועצת זרזיר אמיר מזריב.

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות