banner
צילום: "סן חן" שיווק נדל"ן
צילום: "סן חן" שיווק נדל"ן

בית שמש: היתר בנייה ל-250 יח"ד ב"מחיר למשתכן"

ניתן היתר בנייה ל-250 יח"ד בפרויקט מחיר למשתכן בעיר. "למרות הוויכוחים סביב האופי הדתי של השכונה, הביקושים לדירות מצד כל המגזרים הם גבוהים", כך מדווח משווק הפרויקט. המחיר עומד על כ-13 אלף שקל למ"ר

צילום: "סן חן" שיווק נדל"ן

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בית שמש העניקה היתר בנייה לפרויקט של חברת נמדר בתים בע"מ, בבעלותו של היזם בני נמדר בשכונת נווה שמיר ברמה ה', הכולל 250 יח"ד, בתמהיל של דירות בנות 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. 

הפרויקט כולל 9 בנינים, בני 5 ו- 7-9  קומות. המחירים עומדים על כ-13 אלף שקלים למ"ר, כשמחירה הממוצע של דירת חמישה חדרים, עם גינה עומד על כ-1.690 מיליון שקלים. 

משווק הפרויקט, יעקב ערבליך מחברת "סן-חן", מסר כי: "למעלה מ-50 אחוז מהדירות בפרויקט נמכרו, וכי למרות הוויכוחים סביב האופי הדתי של השכונה, הביקושים לדירות מצד כל המגזרים הם גבוהים. מדובר באחת השכונות הכי יפות בארץ. היות שעשרות דירות בפרויקט הוגרלו במסגרת 'מחיר למשתכן', והזוכים היו מכל המגזרים, נוצר כאן פרויקט מעניין, שמשלב אוכלוסיות איכות, בנוף מרהיב ובשכונה חדשה ויפיפייה, שתכלול גם פארק ארכיאולוגי, שטחים ירוקים ומבני ציבור לטובת הציבור. הבנייה תיארך כשנתיים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות