banner
מנכל משרד הבינוי והשיכון בני דרייפוס וראש עיריית בית שמש עליזה בלוך // צילום: תומר ארבל
מנכל משרד הבינוי והשיכון בני דרייפוס וראש עיריית בית שמש עליזה בלוך // צילום: תומר ארבל

בית שמש: יצאו למכרז קרקעות בפארק התעסוקה, בניית קניון ובניין משרדים

יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שמעון גולדברג: "נעניק הקלות של תכסית בגובה, בשטחים ובמספר הקומות, וכל הקלה אפשרית אחרת כדי לממש את מלוא המגרשים שבמכרזים ואפילו נאשר הקלות עתידיות כדי שהם יצליחו"

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בני דרייפוס וראש עיריית בית שמש עליזה בלוך // צילום: תומר ארבל

משרד הבינוי והשיכון ועיריית בית שמש יזמו כנס יזמים שבו הם חשפו את המכרזים לבניית קניון חדש בעיר, מגדל משרדים ופארק תעסוקה. במסגרת המכרז הראשון, משווק משרד הבינוי והשיכון קרקעות בפארק התעסוקה "כפיר", המשתרע על פני 54 דונם, הכוללים כ-62,000 מ"ר לתעסוקה בשלושה מבנים וכ-1,000 מ"ר לשטחי מסחר. בנוסף, בפארק מתוכננים להיבנות גם קאנטרי קלאב בשטח של כ-23,000 מ"ר, ומרכז תיירות שצפוי לכלול מלונית ליולדות. המכרז השני לבניית קניון ובניין משרדים חדשים, כולל כ-28,700 מ"ר, ויכיל חנויות ורשתות שיווק. בסמוך לקניון ייבנה גם בניין משרדים בשטח של כ-15,000 מ"ר (כ-12 קומות) עם קומת מסחר בקומת הקרקע, שיאכלס חברות ועסקים.

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בני דרייפוס, אמר כי: "העיר בית שמש משוועת לשטחים חדשים, היא צריכה אותם. העיר כולה וכמובן השטחים החדשים שייבנו יהיו שוקקי חיים וישרתו קהילות ואוכלוסיות ותיקות וחדשות, שדורשות את ההתחדשות הזו. יזם שיאמין בפארק הזה ורואה את הפוטנציאל של העיר בית שמש ולאן היא גדלה ותמשיך לגדול, צריך לקחת חלק ולגשת למכרז הזה. הוא יהנה מהתגייסות מלאה של הרשות המקומית – היא מחכה ורוצה אתכם היזמים, ותאפשר לכם מרווח פעולה רחב מאוד כדי שהפרויקט יהיה כדאי וכלכלי – ההצלחה שלכם היא ההצלחה של העיר כולה".

צילום: תומר ארבל
צילום: תומר ארבל

ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, אמרה כי: "אנחנו כעירייה כאן בשביל שתצליחו, אנחנו לוקחים אחריות על כל התהליך ונאפשר לכם 'מסלול ירוק' ללא ביורוקרטיה וללא חסמים מיותרים. מעבר לאמירה כלכלית, יזם שמגיע לבית שמש נותן אמירה חברתית, ואנחנו רוצים שתצליחו. בית שמש עוברת תהליך מרגש ותנופת פיתוח אדירה. זו עיר שמסמלת הרבה דברים, עיר שרוצה לשלב מסורת וקידמה ויש בה מקום לכולם. אנחנו מאמינים זה אפשרי ושכולנו יכולים לעשות את זה". 

יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שמעון גולדברג, אמר כי: "פתחנו ונפתח את כל הדלתות וכל מי שייגש למכרז נעשה מאמץ שיצליח – נאשר הקלות של תכסית בגובה, בשטחים ובמספר הקומות, וכל הקלה אפשרית אחרת כדי לממש את מלוא המגרשים שבמכרזים ואפילו נאשר הקלות עתידיות כדי שהם יצליחו. זו הזדמנות מצוינת – מי שייכנס ויצליח במכרז יעשה את עסקת חייו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות