banner
מימי פלג מהנדסת העיר חולון // צילום: טל קירשנבאום
מימי פלג מהנדסת העיר חולון // צילום: טל קירשנבאום

חולון: שלושה כנסי שיתוף ציבור להתחדשות עירונית

הכנסים מיועדים להסברה במתחמים מבצע סיני, יוספטל וקוגל, אותם מקדמת העירייה

מימי פלג מהנדסת העיר חולון // צילום: טל קירשנבאום

עיריית חולון מקדמת בימים אלה שלוש תוכניות מפורטות להתחדשות עירונית במתחמים מבצע סיני, יוספטל וקוגל. מהעירייה נמסר כי היא מזמינה את התושבים להשתתף בכנסי שיתוף ציבור, "שבמהלכם יוצגו מטרות התוכניות ועקרונות התכנון וכן יינתן בהם זמן לשאלות ולתשובות".

תוכניות מבצע סיני ויוספטל מקודמות בשיתוף המינהלת להתחדשות עירונית ומשרד הבינוי והשיכון. מדובר במתחמים שיתחדשו במסגרת "מסלול רשויות", שאושרו למימון תכנון תוכניות מפורטות על ידי משרד הבינוי והשיכון. 

מתחם מבצע סיני ממוקם במרכז שכונת תל גיבורים, כולל 84 יחידות דיור בבנייני דו-קומתיים. בעירייה אומרים כי: "תוכנית ההתחדשות העירונית לשכונה שמה לעצמה מטרה לחזק את רחובותיה הפנימיים של השכונה, בין היתר באמצעות חיבור רחוב החי"ש לרחוב החזית חמש (המשך רחוב הטייסים), כמו גם הרחבת שטחי הציבור  ויצירת שטחים ציבוריים פתוחים". מתחם יוספטל מהווה את הכניסה הראשית לחולון מכיוון מערב והוא כולל 336 יחידות דיור. "עצם היותו סמוך לנתיבי איילון ולתחנת הרכבת יוספטל והעובדה שבעתיד יעברו בו קווי מטרו, הופכים אותו למוקד מרכזי ומשמעותי בעיר", נמסר מהעיריה. 

שדרות קוגל מהוות את הכניסה הראשית לחולון והן כוללות 850 יחידות דיור. באזור מתוכנן לעבור  הקו הירוק של הרכבת הקלה. "לאור זאת, הוחלט לקדם תכנון מפורט למתחם שבסיומו תתקבל תוכנית שתאפשר את חידוש בנייני המגורים בצורה המיטבית והאיכותית ביותר", כך נמסר מהעירייה. הפרויקט מקודם בשיתוף עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. 

לפרטים נוספים ולהרשמה לכנסי שיתוף הציבור ניתן לפנות למינהלת להתחדשות עירונית בחולון 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות