banner
אלעזר במברגר // יחצ
אלעזר במברגר // יחצ

עו"ד אלעזר במברגר מונה למנהל הרשות להתחדשות עירונית

אלעזר במברגר הינו היועץ המשפטי של משרד הבינוי והשיכון בשנים האחרונות, וכיהן לפני כשנה גם כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, בתקופת השרה יפעת שאשא-ביטון

רנית נחום-הלוי 10.05.2021

נציב שירות המדינה אישר אתמול (יום א') את בקשת שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן, למנות את עו"ד אלעזר במברגר לתפקיד מנהל הרשות להתחדשות עירונית. 

אלעזר במברגר הינו היועץ המשפטי של משרד הבינוי והשיכון בשנים האחרונות, וכיהן לפני כשנה גם כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, בתקופת השרה יפעת שאשא-ביטון.

עו"ד במברגר הוביל בשנים האחרונות תהליכים משמעותיים ביניהם גיבוש וביצוע של תכנית מחיר למשתכן, קידום הסכמי הגג ופעילות הפיתוח, קידום מערך הסיוע בדיור ורכישה של דירות נוספות למלאי, הנעת מהלכי רגולציה במסגרת אחריות המשרד על רישום קבלנים וחוק המכר. במקביל, הוביל את הלשכה המשפטית של המשרד, במטה הראשי ובמחוזות. במהלך שנת 2020 מילא במברגר את תפקיד מנכ"ל המשרד בזמן התפרצות מגפת הקורונה ובמסגרת זאת פעל לשמירה על יציבות ענף הבנייה תחת מגבלות התקופה.

שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן: "אלעזר במברגר מביא עימו ניסיון ניהולי ומקצועי רחב היקף בתחום, הינו בקיא בתחומי עבודת הרשות להתחדשות עירונית, כמי שהיה שותף מרכזי לתהליך הקמתה והפעלתה. אלעזר היה שותף מרכזי ומוביל בקידום תהליכים משמעותיים רבים במשרד הבינוי והשיכון בשנים האחרונות, ואני בטוח כי ביכולתו להוביל את הרשות להתחדשות עירונית בהצלחה רבה".

יאיר פינס, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון: ״בשנים הקרובות מרכז הכובד בענף הדיור יהיה בתחום ההתחדשות העירונית. אין לי ספק כי במברגר יוביל את הרשות להישגים ויצעיד את התחום החשוב הזה קדימה, לטובת הענף והכלכלה הישראלית, מדובר באיש הנכון במקום הנכון". 

מנהל הרשות להתחדשות עירונית בפועל, אלעזר במברגר מסר: " אני מודה לשר הבינוי והשיכון על האמון שנתן בי. תחום ההתחדשות העירונית מהווה אחד הכלים המרכזיים בעת הזו לקידום ענף הבנייה והדיור בישראל, ולפתחנו אתגרים רבים. אני סמוך ובטוח כי בעבודה משותפת לצד כלל גורמי הממשלה הנוגעים בדבר, נוביל את התחום בהצלחה". 

עו"ד במברגר (46) נשוי+4, מתגורר בירושלים, בעל תואר במשפטים ובמדע המדינה מאוניברסיטה העברית, תואר שני במשפטים ובמנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, והינו בוגר תכנית המנהיגות הבכירה של קרן וקסנר ואוניברסיטת הרווארד, ארה"ב.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות