אנה פוגל: "תחבורה היא אחד השיקולים המרכזיים היום בבחירת פרויקט"
סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת רם אדרת: "הביקוש במעגלים סביב המרכז יישאר יציב ומחירי הדירות ימשיכו לעלות"
סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת רם אדרת: "הביקוש במעגלים סביב המרכז יישאר יציב ומחירי הדירות ימשיכו לעלות"
חצי שנה לאחר כניסתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת רם אדרת, מספרת אנה פוגל בראיון אישי לרגל החג, על האתגר בשיווק דירות בשוק המתאפיין בחוסר ודאות, עם שינויים קיצוניים ברמות הביקושים, על פעילות החברה בתחום ההתחדשות העירונית ועל ההערכות לגידול הפעילות של החברה עם 7 פרויקטים חדשים שייצאו לשיווק במהלך שנת 2025.
פוגל עוסקת בתחום שיווק הנדל"ן כבר למעלה מעשור. בעבר היא כיהנה כסמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת קרדן נדל"ן, ולפני כן ניהלה את תחום השיווק בקבוצת סופרין. היא בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ולאורך השנים עסקה בשיווק של פרויקטים מגוונים – ממגורים והתחדשות עירונית ועד לתעסוקה, מסחר ולוגיסטיקה.
לשאלה מהו ערך המרכזי שהיא מביאה לתפקיד, משיבה פוגל כי: "עבורי, שיווק זה קודם כל להקשיב. להבין את קהל היעד, את תנאי השוק, ולבנות מסלול תקשורת שמדבר בגובה העיניים. זה מה שמניע את הפעילות שלנו – לא רק לבנות, אלא לבנות נכון. בסוף היום, אנחנו אנשים שבונים עבור אנשים".
קבוצת רם אדרת פועלת בתחום ההתחדשות העירונית במסגרת חברת "תנופה בעיר". עד אכלסה החברה 4 פרויקטים והיא מקדמת עוד מספר גדול של פרויקטים בשלבי תכנון ורישוי שונים. בשנת 2025 צפויים לצאת לשיווק עוד 4 פרויקטים בשכונת רמת החייל וברמת אביב.
"נכון להיום, הקבוצה מקדמת כ-4,300 יחידות דיור בשלבי תכנון, שיווק וביצוע, בפריסה ארצית רחבה. בשנה האחרונה מכרנו כ-475 דירות חדשות, גידול של כ- 200% ביחס לשנה הקודמת. סה"כ בשנה הנוכחית יצאו לשיווק 7 פרויקטים חדשים, 4 מהם במסגרת התחדשות העירונית", מציינת פוגל, שאומרת כי בבסיס השיקולים בבחירת מיקום הפרויקטים, עומדת התמקדות בפרויקטים חדשים. "מדובר בעיקר במעגלים השני והשלישי סביב אזור המרכז, מתוך הערכה שהביקוש שם יישאר יציב ומחירי הדירות ימשיכו לעלות", אומרת פוגל.
לדבריה, "כחלק מהאסטרטגיה הזאת התמודדנו וזכינו לאחרונה במכרזים של מחיר מטרה ביבנה וברעננה. בנוסף אנחנו רואים חשיבות רבה לנושא הנגישות התחבורתית לפרויקט. תחבורה היא אחד השיקולים המרכזיים היום בבחירת מיקום לפרויקט מגורים – גם מהזווית של הרוכשים וגם מהצד התכנוני, ולכן אנו בוחרים לפעול במיקומים סמוכים לצירי תחבורה ציבורית מרכזיים. אנחנו מאמינים כי הנגישות התחבורתית משפרת את איכות החיים של הדיירים, מעודדת רכישת דירות מחוץ לאזור המרכז ומעלה את ערך הנכסים לאורך זמן".
אילו שיטות שיווק חדשות הכנסתם לפעילות החברה?
"למרות פעילותנו בענף הנחשב ללואוטק, כחברה יוזמת ומבצעת, פיתחנו את אפליקציית 'רם קונטרול', שמביאה את ההייטק לשטח – מערכת חכמה שמאפשרת ניהול ובקרה בזמן אמת, מונעת טעויות ומשפרת את היעילות ואיכות הביצוע. כל זה לא היה אפשרי בלי ההון האנושי האיכותי שמוביל את הקבוצה בכל הדרגים והמחלקות".
לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן