banner
עו"ד מיה גבאי טובול - יור אנגל משאבים // צילום רועי בר
עו"ד מיה גבאי טובול - יור אנגל משאבים // צילום רועי בר

עו"ד מיה גבאי טובול תכהן כיו״ר אנגל משאבים

תחזית גבאי: "צמצום הפעילות ההיסטורית בחו״ל, התמקדות בשוק הנדל"ן הישראלי, פינוי בינוי והשבחה ובניה של נדל״ן מניב"

תמונה: עו"ד מיה גבאי טובול – יור אנגל משאבים // צילום רועי בר

באחרונה שכרה "אנגל משאבים" שירותים חיצוניים לצורך "בחינה וחיזוק הממשל התאגידי בחברה", לדבריהם. בין השאר, בהתאם להמלצות, השלימה אנגל משאבים במהלך המינויים הנוכחי את השוואת מספר הדירקטורים הבלתי תלויים למספר הדירקטורים התלויים בדירקטוריון החברה. כמו כן, מונה לדירקטור באנגל משאבים סמנכ״ל הכספים של קבוצת גבאי, רו״ח אושרי זגורי.

מנכ"לית ודירקטורית
כאמור, במסגרת השינויים והמינויים, מונתה עו״ד מיה גבאי לתפקיד יו״ר החברה. עו״ד גבאי טובול משמשת כמנכ״לית קבוצת גבאי, בעלת השליטה באנגל משאבים, מזה 18 שנים. בשנה האחרונה כיהנה עו״ד גבאי טובול כדירקטורית באנגל משאבים והיא בעלת תואר מוסמך במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.  

במסגרת תפקידה כמנכ״לית קבוצת גבאי, אחראית עו״ד גבאי טובול על הניהול ישיר של כל הצד המשפטי של החברה, ניהול כח האדם של הקבוצה, ואחריות על יתר מחלקות החברה ובכללם מחלקת השיווק, מחלקת ההנדסה התכנון והביצוע, מחלקת הכספים ומחלקת הייזום.  

רכשו את חלקו של דיוויד מוריס
מינויה של עו״ד גבאי טובול לתפקיד היו״ר מגיע לאחר שקבוצת גבאי רכשה את השליטה המלאה בקבוצת אנגל משאבים, כאשר רכשה את חלקו של דיוויד מוריס בחברה, כאשר שיעור אחזקותיה בה עלה ל-63%.

גבאי טובול מסרה כי: ״קבוצת אנגל משאבים יוצאת השנה לדרך חדשה עם מבנה פיננסי משופר, ועסקאות נדל״ן איכותיות בשוק המגורים והנדל״ן המניב. אנגל משאבים תחת בעלות קבוצת גבאי, נוקטת בשנה האחרונה באסטרטגיית צמצום הפעילות ההיסטורית שלה בחו״ל, תוך התמקדות בשוק הנדל״ן הישראלי, בפרויקטי פינוי בינוי גדולים ובהשבחה ובניה של נדל״ן מניב באזורי הביקוש, ונמשיך לעשות כן גם ב-2018״.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות