banner
צילום: yoray liberman
צילום: yoray liberman

חברת סופרין פתחה את המסחר לרגל הרישום בבורסה בתל אביב

על פי הדיווח, מניית החברה צפויה להיכנס בינואר 2022 במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות. דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה: "אנו מקווים לראות חברות נדל"ן נוספות מצטרפות לבורסה"

הנהלת סופרין אחזקות מדווחת כי פתחה את המסחר, לרגל הרישום בבורסה לניירות ערך. החברה השלימה בחודש שעבר הנפקת מניות ראשונה בבורסה, במסגרתה גייסה מציבור המשקיעים כ-42 מיליון שקל.

מתחילת השנה ועד היום הצטרפו למשפחת החברות הבורסאיות 95 חברות, אשר גייסו יחד כ- 10 מיליארד שקל וחברת סופרין אחזקות בע"מ היא אחת משש החברות החדשות שהצטרפו השנה לתת-ענף הבנייה בבורסה, הכולל 39 חברות בשווי כולל של כ- 53 מיליארד שקל. 

על פי הדיווח, מניית החברה צפויה להיכנס בינואר 2022 במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א-נדל"ן ות"א-בנייה.

צילום: yoray liberman
צילום: yoray liberman

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה, אמרה כי: "תחום הבנייה בישראל התפתח בשנים האחרונות דרך הבורסה בתל אביב ומתחילת השנה מדד ת"א-בנייה השיא למשקיעים תשואה של למעלה מ- 50%. אנו מקווים לראות חברות נדל"ן נוספות מצטרפות לבורסה, כמו גם חברות ממגוון התחומים במשק. הבורסה, כבית של הכלכלה הישראלית, מהווה מנוע צמיחה עבור כל אותן חברות, אשר מבקשות לצמוח ולהתפתח בישראל, וזאת לטובת המשקיעים והמשק הישראלי כולו". 

צחי סופרין, מבעלי שליטה וסגן יו"ר חברת סופרין, מסר כי: "הצטרפות החברה לבורסה תגוון את מקורות המימון שלה, תשפר את גמישותה הפיננסית, ותאפשר לה להאיץ את צמיחתה העסקית בשנים הבאות, ממנה ייהנה מעתה גם ציבור המשקיעים שהפך לשותפינו בחברה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות