banner
יוסי גורדון // צילום: משה כהן
יוסי גורדון // צילום: משה כהן

יוסי גורדון מונה למנכ"ל "אלדר השקעות"

יוסי גורדון מונה למנכ"ל חברת אלדר השקעות מקבוצת אלדר, בבעלותו של עמיר שאלתיאל: "מדובר במנהל עתיר ניסיון בנדל"ן, פנינו להרחבה משמעותית של פעילות החברה"

יוסי גורדון // צילום: משה כהן

יוסי גורדון, בעל תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית היה סגן הממונה על התקציבים באוצר, מנהל סקטור הבניה והנדל"ן בבנק מזרחי, מנכ"ל התאחדות הקבלנים וב-4 שנים האחרונות מנכ"ל החברה הציבורית אנגל משאבים. 

עמיר שאלתיאל, מסר בעקבות המינוי כי: "יוסי גורדון הוא מנהל עתיר ניסיון בנדל"ן, פנינו להרחבה משמעותית של פעילות החברה ומומחיותו רבת השנים תתרום להשגת המטרות שלנו".

יוסי גורדון, מסר כי: "אני שמח וגאה להצטרף לקבוצת אלדר בכוונתי לקחת את אלדר השקעות לשלב הבא להעמיק ולפתח את הפעילות שלה".

אלדר השקעות מקבוצת אלדר בבעלותו של עמיר שאלתיאל הינה חברת נדל"ן המארגנת קבוצות רכישה בהיקף של מאות יחידות דיור ואלפי מטרים של משרדים בהיקף של למעלה משני מיליארד ₪. החברה יוזמת פרויקטים לשכירות ארוכת טווח בישראל במסגרת חוק עידוד השקעות הון בהיקף של עשרות מיליוני ₪ ומעורבת בפרויקטים של מאות יחידות דיור באזור ה CEE באירופה. קרן ארבל של אמיר הסל השקיעה באלדר כ – 80 מליון ₪ לצורך הרחבת פעילותה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות