banner
הדמיית הפרוייקט // viewpoint
הדמיית הפרוייקט // viewpoint

מה עשה ראש עיריית בת ים באירוע נדל"ני?

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הגיע לחנוך פרויקט נדל"ן חדש למגורים בשכונת פארק הים בעיר ויש האומרים כי נרשמה הבטחתו להצלחת השכונה הצומחת

טקס הנחת אבן הפינה לפרויקט מגדלי BRIZO שנערך בסימן תקופת החגים בשכונת פארק הים בבת ים, משך לא מעט תשומת לב לאחר שראש העיר, צביקה ברוט בכבודו ובעצמו נכח באירוע, לצד בכירי עירייה ובכירים נוספים מעולם העסקים והנדל"ן. 

אז מה יהיה לנו שם?
במסגרת הפרויקט צפויה חברת שפונדר פדלון לבנות שני מגדלים בני 20 ו-23 קומות הכוללים 159 דירות והיא גם מדווחת כי לפני כחודשיים הנפיקה עיריית בת ים את היתר הבנייה לראשון מבין שני המגדלים, זאת לצד שטחי מסחר ותעסוקה. בסך הכל השכונה צפויה לכלול כ-5,000 יח"ד חדשות. 

איך הכל התחיל?
בשני מגרשים צמודים שאותם רכשה החברה במסגרת עסקאות קומבינציה מול בעלי קרקעות פרטיים. 

ונעבור לברכות… על פי הדיווח שהוציאה החברה, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, ברך ואמר כי שכונת פארק היה תהווה את מנוע הצמיחה המרכזי של העיר בשנים הקרובות, עם אוכלוסיות חזקות וחדשות שירימו את העיר למעלה, במקביל לבנייה מאסיבית של עירוב שימושים שכוללת מסחר, תעסוקה ומלונאות.

צביקה ברוט // איציק חנוכה
צביקה ברוט // איציק חנוכה

השכונה תשנה את פני העיר ותביא גם להגדלה בהשקעה בתושב. השכונה תהיה היהלום שבכתר והתושבים יקבלו את השירות ברמה הגבוהה ביותר, בין אם בחינוך, בהנדסה, בניקיון בריהוט הרחוב או בכל תחום אחר. זו בשורה אדירה לעיר ואנחנו שמחים להוביל אותה. 

ארז שפונדר, מנכ"ל משותף ובעלים של החברה, מסר כי: "היינו מהראשונים לזהות את הפוטנציאל שבשכונת פארק הים. אנו מזהים קהל חדש ואיכותי שמגיע אל השכונה מהערים השכונות, וגם מתל אביב, מאזור השרון, ואפילו ממודיעין ומירושלים".  

האדריכל גיל שנהב ממשרד כנען-שנהב אדריכלים אשר תכנן את הפרויקט, אמר על פי הדיווח כי: "התכנון האדריכלי שם דגש על חווית מגורים כוללת, כאשר מצד אחד הדירות מרווחות וכוללות מרפסות גדולות במיוחד בדגש על פרטיות, ומצד שני קיימים מרחבים משותפים איכותיים ומועדוני דיירים רחבי ידיים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות