banner
ערב התחדשו תעירונית בפארק רעננה // באדיבות דוברות העירייה
ערב התחדשו תעירונית בפארק רעננה // באדיבות דוברות העירייה

גם בימי קורונה: שיתוף ציבור בנושאי התחדשות עירונית ותכנון ברעננה

אתמול התקיים אירוע שיתוף ציבור ראשון שארגנה העירייה בפארק העירוני בהתאם למגבלות התו הסגול. לאירוע הגיעו עשרות תושבים ובין הנושאים שעלו לדיון היו תוכניות המטרו, עמדת העירייה לגבי התחדשות עירונית וגם תוכניות לאזור התעסוקה החדש במזרח העיר

שיתוף ציבור גם בתקופת הקורונה. עיריית רעננה קיימה אתמול (ג') אירוע שיתוף ציבור בשם "מדברים התחדשות עירונית בפארק רעננה". במסגרת האירוע התייחסו בכירים בעירייה לתוכניות שונות שנמצאות על הפרק בעיר. עשרות רבות של תושבים הגיעו לשמוע על התוכניות העתידיות של העיר ולקחת חלק בדיון, זאת מתחת לכיפת השמיים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.   

האירוע התקיים במעמד ראש העיר, חיים ברוידא, מנהל אגף ההנדסה, עמית גופר, מהנדס העיר, פרץ אוסנברג, עו"ד נתנאל דויטש ועו"ד ציפי רוזנברג, המתמחה בנדל"ן. 

בין הנושאים שנידונו באירוע, שכלל גם פאנל, היו התוכניות העתידיות לפיתוח העיר שכוללים את עמדת העירייה לעידוד פרויקטים במסגרת תמ"א 38/2 (מסלול הריסה ובנייה) וכן פינוי ובינוי בתחום ההתחדשות העירונית. עוד נושאים שעלו במסגרת האירוע – הרחבה על נושא פרויקט המטרו התת קרקעי שצפוי להתבצע העיר בשנים הקרובות , פיתוח שכונות חדשות, בהן שכונת נווה זמר, שנמצאת בהליך בנייה מתקדם ושכונת 2012 בדרום העיר, שבימים הקרובים בנייתה צפויה להתחיל. 

במקביל, התייחסו אנשי העירייה גם לאזור התעסוקה החדש שאמור להיבנות בשנים הקרובות בצפון מזרח העיר ולפרויקטים שבכוונת העירייה לקדם בהם קידום בניית דירות קטנות גם באיזורי תעסוקה לטובת אוכלוסיות צעירות ועובדי הייטק.

האירוע התקיים ברחבה הסמוכה לאגם בפארק העירוני ועמד בתנאי התו הסגול. 

נזכיר שלאחרונה השתתף ראש עיריית רעננה חיים ברוידא בראיון באולפן מגדילים והתייחס להתחדשות העירונית בעיר. ברוידא אמר בנשוא זה כי: אני בעד התחדשות ובעד תמ"א 38/2. אני נגד סיום התמ"א, הייתי בין מקימי פיקוד העורף, ברעידת אדמה אנשים לא ינצלו ואנחנו חייבים להגן על התושבים". עוד אמר ברוידא בראיון כי החזון שלו לבנייה בעיר מתמקד בהתחדשות: "לא רק את ההתחדשות כלפי חוץ אלא גם להביא את החבר'ה הצעירים לרעננה. לצערי הרב ברעננה לא בנו ב-20 האחרונות דירות 3 חדרים, בכך מידרו את אותם צעירים שרצו להגיע לעיר. ההפרש בין דירת 4 ל-3 חדרים הוא 700-750 אלף שקל, צעירים לא יכלו לממן את ההפרש הזה וכעת אחת המטרות המרכזיות שלי היא להצעיר את רעננה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות