banner
הדמיית חוץ אפי קפיטל ברמת שלמה // אול אין
הדמיית חוץ אפי קפיטל ברמת שלמה // אול אין

ירושלים: היתר בנייה ל-136 יח"ד בשכונת רמת שלמה מעבר לקו הירוק

מדובר בשני מתחמים שבהם ייבנו 6 בניינים בני 4-5 קומות בבנייה מדורגת בשכונה הממוקמת בין שכונת רמות לשכונת שועפאט, מעבר לקו הירוק ועבר הבנייה בה נעצרה לפני כעשור בשל תקרית דיפלומטית. דירת 4 חדרים תימכר בהחל מ-2.08 מיליון שקל

הועדה מקומית לתכנון ובנייה ירושלים אישרה לאחרונה היתר בנייה של 136 יחידות בשכונת רמת שלמה המאוכלסת בעיקרה על ידי קהילת חב"ד, כך מדווחת חברת אפי קפיטל, יזמית הפרויקט במשותף עם חברת משכנות בראל. 

מדובר בשני מתחמים שבהם ייבנו 6 בניינים בני 4-5 קומות בבנייה מדורגת בשכונה, הממוקמת בין שכונת רמות לשכונת שועפאט, מעבר לקו הירוק, שבין מקימיה נמנו חברי קהילת חב"ד והבנייה בה הופסקה לפני כעשור לאחר תקרית דיפלומטית שייצרה תוכנית הרחבתה והקמת כ-1,600 יח"ד חדשות בשנת 2010. עוד על פי הדיווח החברות כבר החלו בעבודות באתר והאיכלוס צפוי לסוף שנת 2023. 

הדמיית חוץ אפי קפיטל ברמת // אול אין
הדמיית חוץ אפי קפיטל ברמת // אול אין

תמהיל הדירות כולל דירות 4-6 חדרים, כאשר דירת 4 חדרים בשטח של כ-90 מ"ר תימכר במחיר של החל מ-2.08 מיליון שקל, דירת גן 5 חדרים בגודל של כ-119 מ"ר וגינות בגדלים של בין 50 ל-270 מ"ר ימכרו במחיר של החל מ-2.75 מיליון שקל ופנטהאוזים עם 6 חדרים בגודל של כ-157 מ"ר עם מרפסת של כ-57 מ"ר ימכרו במחיר של החל מ-3.59 מיליון שקל. התכנון האדריכלי התבצע על ידי האדריכל יגאל לוי. 

עינב כהן מנהלת השיווק באפי קפיטל מציינת כי: "מדובר בפרויקט ראשון של חברת אפי קפיטל בירושלים. בשנים הקרובות אנו עתידים ליזום ולהוביל בעיר פרויקטים נוספים בשכונות השונות עם כ-700 יחידות דיור. הפרויקט מכיל דירות שתוכננו בהתאמה ייחודית לציבור החרדי הכולל בנייה נמוכה, מרפסות סוכה ועוד". 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות