banner
אבי גרובר, ראש העיר רמת השרון // צילום: אייל טואג
אבי גרובר, ראש העיר רמת השרון // צילום: אייל טואג

היתר בנייה ראשון למתחם מסחר ותעסוקה בגלילות

המרכז ישתרע על פני כ- 44 דונם. בעיריית רמת השרון החלו בעבודות פיתוח ותשתית באזור. ראש העיר, אבי גרובר: "יריית פתיחה למיצוב רמת השרון כמרכז עסקי ותרבותי על-אזורי"

אבי גרובר, ראש העיר רמת השרון // צילום: אייל טואג

חברת ביג קיבלה היתר לחפירה ודיפון בשטח של כ-44 דונם במתחם למסחר ותעסוקה הממוקם בגלילות צפון בסמוך לסינמה סיטי. היתר החפירה הוא שלב א׳ במסגרת פרוייקט הכולל קרוב ל 84,000 מ״ר בנוי, שמתוכו יבנו בשלב א׳ כ-55,000 מ״ר למתחם מסחרי פתוח ומבנה תעסוקה מעליו.

היתר זה הוא הראשון מתוך ההיתרים שייצאו בשנים הקרובות במתחם גלילות בצפון רמת השרון. בעירייה מדווחים כי החלו עבודת פיתוח להסדרת הדרכים לתשתיות לטובת דיירי ומשתמשי מתחם התעסוקה העתידי.

תוכנית 616 א׳3 כוללת בסך הכל כ- 350,000 מ״ר בנוי וצמודה לה תוכנית נוספת שקיבלה לאחרונה תוקף רש/760 הכוללת גם היא מעל 350,000 מ״ר בנוי וכן תחנת רכבת ותוואי מטרו מתוכנן הצמוד לחיבור לאיילון.

ראש עיריית רמת השרון, אבי גרובר: "מדובר ביריית הפתיחה לפרוייקט שימצב את רמת השרון כמרכז עסקי ותרבותי על-אזורי; פרויקט שיבטיח את עתידה הכלכלי של רמת השרון וישפר עוד יותר את מעמדה כעיר האיכותית ביותר למגורים בישראל". 

עוד ציין ראש העיר כי: "הפרויקט יצטיין גם בנגישות, הוא משתלב במתחם גלילות צפון שיכלול בעתיד תחנת רכבת ותחנת מטרו והוא יושב על כל צירי התנועה המרכזיים שעוברים במרכז הארץ (כביש 5, כביש החוף, דרך איילון ובמרחק נגיעה מ- 531 ואף כביש 6)".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות