banner
פרויקט אילה טאוורס // אילה אגם
פרויקט אילה טאוורס // אילה אגם

באר יעקב הופכת לעיר בישראל

העיר צפויה להכפיל את מספר התושבים. שרת הפנים, איילת שקד: "באר יעקב היא רשות מקומית חזקה שקולטת מגורים ותורמת רבות להתמודדות עם משבר הדיור"

שרת הפנים הודיעה על החלטתה לשנות את המעמד המוניציפלי של באר יעקב ממועצה מקומית לעיר. באר יעקב מונה כ-28,000 תושבים ועל פי משרד הפנים התכניות המאושרות בעיר לבנייה צפויות להכפיל ואף לשלש את אוכלוסייתה בשנים הקרובות. 

"קיימים בה מאפיינים עירוניים הבאים לידי ביטוי בבינוי אינטנסיבי בצפיפות גבוהה, עירוב שימושים, התחדשות עירונית, עסקים ומוסדות ציבור אזוריים", מציינים במשרד הפנים, "כלל המדדים הכלכליים מעידים על כך שבאר יעקב הינה רשות חזקה ותוכל להתמודד מבחינה כלכלית עם גידול האוכלוסייה".

שרת הפנים, איילת שקד: "שמחתי מאד להתקשר לניסים גוזלן ולבשר לו שמעכשיו הוא ראש עיר. קיבלתי את עמדת כלל גורמי המקצוע וחתמתי היום על ההחלטה שתהפוך את באר יעקב לעיר. זהו צעד חשוב שמעיד על הבעת אמון בראש המועצה, ניסים גוזלן שלקח את באר יעקב צעד קדימה ודאג לפיתוחה ושגשוגה. באר יעקב היא רשות מקומית חזקה שקולטת מגורים ותורמת רבות להתמודדות עם משבר הדיור וכן הוכיחה ניהול תקין עם יציאתה מתכנית הבראה במרץ 2021 ועמידה בכלל היעדים שהוצבו לה. מזל טוב לעיר באר יעקב".

בתוך כך, חברת אילה אגם מדווחת כי קיבלה בימים אלו היתר בנייה במתחם צריפין להקמת פרויקט מסחרי , הכולל שני מגדלי משרדים בני 17 קומות, מעל קומת מסחר בשטח כולל של 40,000 מ"ר. 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות