banner
הדמיה: Arceffect
הדמיה: Arceffect

אשקלון: חברת דונה זכתה במכרז "דירה להשכיר" ב"עיר היין" תמורת 293 מיליון שקל

הפרויקט כולל שטחי מסחר ו- 705 יח"ד, מתוכן 500 יח"ד להשכרה ארוכת טווח. 50% מהדירות להשכרה במתחם ישווקו במחיר מופחת לזכאים

חברת דונה דום זכתה במכרז "דירה להשכיר" להקמת 705 יח"ד ב"עיר היין" באשקלון, ותשלם על הקרקע 293 מיליון שקל, כולל עלויות פיתוח.

הפרויקט כולל כאמור 705 יח"ד, מתוכן 500 יח"ד להשכרה ארוכת טווח בשטח ממוצע של 40 מ"ר ליחידה, אשר יושכרו לתקופה של 15 שנה. 50% מהדירות להשכרה במתחם ישווקו במחיר מופחת לזכאים בהגרלה. בנוסף, הפרויקט כולל שטחי מסחר בהיקף של כ- 8,500 מ"ר. גודל המתחם הינו כ- 43,300 מ"ר. 

מדובר בפרויקט השישי במודל "דירה להשכיר" אותו תקים חברת דונה דום המקימה היום כ-1,200 יח"ד בשוהם, רמלה, רכסים ושני פרויקטים בבית שמש. החברה תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 15 שנים.

שכונת "עיר היין" ממוקמת בחלק הצפוני של העיר וכוללת למעלה מ-11,000 יח"ד לרבות שטחי מסחר, תעסוקה ומוסדות ציבור. פרויקט זה מצטרף לשני פרויקטים נוספים ששיווקה דירה להשכיר יחד עם רמ"י במהלך השנה החולפת בשכונת "אגמים" בעיר בהיקף של 420 יח"ד.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין // אורן שלו.
שר הבינוי והשיכון זאב אלקין // אורן שלו.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, מסר כי: "נמשיך ונפעל להעצמת הפעילות במודל זה. תוכנית 'דירה להשכיר' מאפשרת לציבור השוכרים להנות מפתרון דיור בר השגה שמקדם משרדנו". מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט: "בכוונתנו להמשיך ולהקצות קרקעות לכלל צרכי המשק ובכללם לצרכי המגורים של אזרחי מדינת ישראל בהתאם ליעדים שקובעת הממשלה". 

ענבל דוד // רמי חכם
ענבל דוד // רמי חכם

יו"ר דירקטוריון דירה להשכיר, אהוד אדמתי: "סגירתו בהצלחה של מכרז זה מצביעה על אמון ציבור היזמים במודל "דירה להשכיר". מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד: "זהו הפרויקט השלישי ששיווקה דירה להשכיר בעיר, ביחד עם רמ״י, ובסה״כ למעלה מ-1,100 יח"ד. ייחודיותו של הפרויקט הוא דירות קטנות הנותנות מענה לצרכיהם של זוגות, משפחות צעירות ולבני הגיל השלישי".

תומר גלאם // צילום: ראובן קפוצינסקי
תומר גלאם // צילום: ראובן קפוצינסקי

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, אמר כי: "אשקלון ממשיכה ליהנות מהגירה חיובית ומאטרקטיביות הן בקרב זוגות צעירים והן בקרב משפחות שבוחרות להקים בעיר את ביתם החדש ולגדל בה את משפחתם".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות