banner
חנן מור, יו"ר קבוצת More // צילום: אייל טואג
חנן מור, יו"ר קבוצת More // צילום: אייל טואג

קבוצת מור תעביר 250 דירות להשכרה לניהול משותף עם חברת הראל

לאחרונה זכו השתיים בפרויקט משותף ברמת גן, הכולל 300 יח"ד להשכרה ארוכת טווח. כעת הן מדווחות כי 250 יח"ד מתוך פרויקטים קיימים של קבוצת מור ירכשו על ידי השותפות

לאחר שקבוצת More נכנסה בשותפות עם חברת הראל ביטוח בתחום הדיור להשכרה והשתיים זכו במכרז "דירה להשכיר" להקמת כ-300 יח"ד דיור להשכרה ארוכת טווח ברמת גן, מדווחת כעת הקבוצה כי היא פועלת להוספת 250 יחידות דיור לשותפות, אשר שתירכשנה מתוך מלאי הפרויקטים הקיימים של קבוצת More. חלקה של הקבוצה בחברה המשותפת יעמוד על 60% ו- 40% הנותרים יוחזקו על ידי קבוצת הראל ביטוח.

הפרויקט המשותף ברמת גן כולל כ-300 יח"ד כאמור, והוא ייבנה על ארבעה מגרשים סמוכים, בשטח של 24,141 מ"ר עיקרי, הכולל כ-450 שטחי מסחר וכן 7,595 מ"ר שטחי שירות. מחצית מהדירות מיועדות לדיירים זכאים בשכ"ד מפוקח ומחצית מיועדת להשכרה בשוק החופשי. בחברה מציינים כי הם פועלים  להגדלת תוספת זכויות הבנייה וקבלת הקלות. 

חנן מור, יו"ר הקבוצה: "הדיור להשכרה הוא תחום שזוהה על ידינו כבעל ערך משמעותי על רקע עלייה של מחירי הדיור, העדר פתרונות דיור וביקוש גבוה לדיור להשכרה לטווח הארוך. לצורך כך חברנו לשותפים שלנו בחברת הביטוח הראל. תחום הדיור להשכרה בקבוצה יתחיל עם פורטפוליו של מאות יח"ד והמטרה היא להגיע לחברה שתיזום, תחזיק ותתפעל אלפי יח"ד מושכרות המייצרות תזרים שוטף וקבוע, תוך יצירת ערך לבעלי המניות שלנו". 

איציק טאוויל, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף הנדלן ואגף האשראי בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים // צילום:  מיה כרמי-דרור
איציק טאוויל, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף הנדלן ואגף האשראי בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים // צילום: מיה כרמי-דרור

איציק טוויל, מנהל אגפי הנדל"ן והאשראי בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל: "החלטנו, שלצד ההשקעות הרבות שאנו מבצעים במולטי פמלי בחו"ל נתחיל לבצע השקעות דומות בישראל. החבירה לקבוצת חנן מור, בנוסף להתקשרויות נוספות שבצענו השנה, תרחיב את ההשקעות שלנו בפרוייקטים לדיור להשכרה לטווח ארוך בישראל. כעת אנו נכנסים להשקעות גם בתחום האקוויטי".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות