banner
מפגינים בעפולה // צילום באדיבות דוברות ההסתדרות
מפגינים בעפולה // צילום באדיבות דוברות ההסתדרות

תנועות הנוע"ל ודרור ישראל מפגינים לקראת השביתה הכללית

בשעות הבוקר יצאו חברי הנוער העובד והלומד ותנועת דרור ישראל להפגין בכ-20 צמתים בארץ, לקראת השבתת המשק החל ממחר על ידי ההסתדרות. הרקע לשביתה: תאונות במקומות העבודה ובענף הבניה בפרט

מפגינים בעפולה // צילום באדיבות דוברות ההסתדרות

בהסתדרות פרסמו הבוקר כי סקר מיוחד של מכון סמית שהזמינה ההסתדרות, מראה כי 66% מהציבור תומכים בשביתה ומאמינים כי היא מוצדקת. בתוך כך, נמשכת היערכות ההסתדרות לקראת השביתה הכללית במשק בנושא הבטיחות בעבודה וכחלק מקמפיין "המאבק על חיי העובדים במדינה".

ברגעים אלו מאות חברי תנועת הנוער העובד והלומד ותנועת דרור ישראל מקיימים הפגנות מחאה ופעילויות הסברה בכ-20 צמתים ומוקדים מרכזיים ברחבי הארץ, בהם צמתים מרכזיים בתל אביב, ירושלים, עכו, חיפה, קדרים, פתח תקווה, אשקלון, עפולה, חולון, רעננה, בילו, באר שבע, נס ציונה ועוד.

מפגינים בצומת ארלוזרוב תל אביב // צילום באדיבות דוברות ההסתדרות
מפגינים בצומת ארלוזרוב תל אביב // צילום באדיבות דוברות ההסתדרות

כזכור, החל ממחר, יום ד', 7.11, בשעות הבוקר המוקדמות, כל מקומות העבודה בישראל המיוצגים על ידי הסתדרות יפסיקו באופן מלא את פעילותם במחאה על הקטן והזילות בחיי העובדים, בפרט בענף הבניין.

סקר מיוחד שנערך על ידי מכון סמית למחקר עבור ההסתדרות קבע כי 66% מהציבור הישראלי תומכים בשביתה למען בטיחות בעבודה והצלת חיי אדם, ומאמינים כי היא מוצדקת.

בין מקומות העבודה שישבתו: כל משרדי הממשלה והחברות הממשלתיות, עיריות ורשויות מקומיות, חברות תחבורה ציבורית, הבנקים וחברות הביטוח ועוד מאות רבות של מקומות עבודה הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות