banner
ראש העיר בסיור עם שר הכלכלה // באדיבות עיריית צפת
ראש העיר בסיור עם שר הכלכלה // באדיבות עיריית צפת

צפת יוצאת לשיווק שטחי אזור התעשייה בהנחה של 90%

ראש העיר צפת, שוקי אוחנה, לא עוצר: יוצא לשיווק קרקעות באזור התעשייה בהנחה של 90% משווי השוק ומכריז כי "עיריית צפת תעניק מסלול ירוק למשקיעים". שר הכלכלה אלי כהן, שביקר בעיר: "יש הזדמנות גדולה באזור התעשייה בצפת, נבחר את הטובים ביותר"

תמונה: ראש העיר בסיור עם שר הכלכלה // באדיבות עיריית צפת

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, אירח השבוע את שר הכלכלה, אלי כהן לסיור ופגישת עבודה. השניים דנו בפעילות לשיקום, חיזוק והרחבת הפעילות באזור התעשייה בצפת, וביקרו בשטחים הנמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים. 

בעירייה מדווחים כי בשלב זה נמצאים בשיווק 33 דונם לתעשייה ובחודשים הקרובים יושלם פיתוח של 180 דונם נוספים. ראש העיר, שוקי אוחנה, ציין כי השטחים משווקים עם הנחה משמעותית של כ-90% – כאשר עלות כל דונם מוערכת בכ- 350-400 אש"ח אולם, "בכפוף לעמידה בתנאי משרד התמ"ת, המחיר של כל דונם יעמוד על כ-35,000-40,000 ₪ בלבד", אמר אוחנה. במקביל, מקדם אוחנה תכנית לפיתוח תשתיות, כבישים, מדרכות, תאורה ועוד באזור התעשייה, ודיווח כי שר הכלכלה הקצה סכום של  15 מיליון שקלים לצרכי הפיתוח. 

שר הכלכלה אלי כהן, מסר כי: "בחיים צריך לדעת ולזהות הזדמנויות, בצפת יש הזדמנות- עיר במקום הכי יפה בארץ, ראש עיר בולדוזר ועכשיו זה הזמן להגיע לצפת להשקיע. כ 200 דונם יוצאים לשיווק בקרוב ממש ומהניסיון שלי יהיה ביקוש גדול מההיצע. אנחנו במשרד הכלכלה יחד עם עיריית צפת נבחר את הרציניים והטובים ביותר. זה הזמן לפנות למשרד הכלכלה ולעיריית צפת, המדינה נותנת כאן את כל ההטבות של אזור א', הקרקע בפטור ממכרז יש סבסוד של עלות הפיתוח ומענקים ומס מופחת ליצואנים והטבות נוספות. ראש העיר שוקי אוחנה נכנס בסערה והפך במשרד הכלכלה לבן בית, זה כבר ביקור שלישי שלי כאן בצפת. הקמת המפעלים הינה במטרה ליצור מקומות תעסוקה לתושבי צפת. אנחנו נפעל ליצירת מנועי צמיחה משמעותיים שיסייעו פיתוח וחיזוק העיר צפת. יש הזדמנות גדולה בצפת- נצלו אותה".

אוחנה הודה לשר, ואמר: "עיריית צפת תעניק מסלול ירוק למשקיעים- תעסיקו עובדים תושבי המקום ואנחנו נסייע בכל מה שנדרש. השר תומך בעיר ומסייע לנו רבות. אזור התעשייה נמצא בשיא הצמיחה והפיתוח, למען פיתוח העיר ויצירת מקומות תעסוקה איכותיים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות