banner
פרויקט מוזיאון רזידנס בירושלים // סנפשוט
פרויקט מוזיאון רזידנס בירושלים // סנפשוט

באיזה פרויקט בירושלים נמכרה דירת פנטהאוז ב-7.050 מיליון שקל?

על פי הדיווח במהלך החודשיים האחרונים נמכרו שבע דירות גן ופנטהאוזים בהיקף כספי של 41 מיליון שקל, בפרויקט מוזיאון רזידנס בירושלים. דירת מיני פנטהאוז נמכרה במחיר של 6.69 מיליון שקל

בחודשיים האחרונים נמכרו שבע דירות גן ופנטהאוזים בפרויקט מוזיאון רזידנס בירושלים בהיקף כספי כולל של 41 מיליון שקל, כך מדווחת חברת שיווק הנדל"ן דרא. בין הדירות שנמכרו בשלב החדש של הפרויקט המיועד לאכלוס בעוד כשנה וחצי – דירת פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 185 מ״ר עם מרפסות בשטח של 175 מ"ר, שתי חניות ומחסן שנמכרה ב-7.050 מיליון שקל ודירת מיני פנטהאוז בשטח של 174 מ"ר עם מרפסת בשטח של 72 מ"ר, 2 חניות ומחסן שנמכרה במחיר של 6.69 מיליון שקל.

הפרויקט, שנבנה על ידי חברת האחים ישראל, ממוקם סמוך למוזיאון ישראל בשכונת ניות בירושלים כולל 17 בניינים בני ארבע קומות ובהם 140 דירות על פני שטח פרטי של כ-22 דונם. שני השלבים הראשונים של הפרויקט נמכרו במלואם ובשלב ג נותרו דירות בודדות. שלב ד' המשווק עכשיו כולל 3 בניינים ובהם 32 דירות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

דרור אוהב ציון // תומר שלום
דרור אוהב ציון // תומר שלום

דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלי החברה מציין כי: "הפרויקט מושך אליו אוכלוסיה איכותית של משפרי דיור מכל רחבי העיר ומצמצמי דיור משכונות מבוססות ומישובים מסביב לירושלים. מדובר באוכלוסיה בוגרת ומבוססת שעוברת מבתים פרטיים לדירות מרווחות לאחר שהילדים עוזבים את הבית".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות