banner
הדמיית הפרויקט // דוד אקרשטיין בע"מ
הדמיית הפרויקט // דוד אקרשטיין בע"מ

באר שבע: פורסם מכרז ראשון לבניית 1,525 יח"ד במחיר מופחת בשכונת פסגת רמות

המכרז כולל 15 מתחמים,  כאשר התמורה הגבוהה ביותר תוצע עבור בניית 140 יח"ד על כ-16 דונם, מתוכן מחצית לזכאי מחיר מופחת, תמורת הוצאות פיתוח, שדרוג תשתיות בשכונות ותיקות והקמת מבני ציבור, בסכום של כ-46 מיליון שקל

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ומשרד הבינוי והשיכון, מפרסמים הזמנה לקבלת הצעות במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבניית 1,525 יח"ד ב- 15 מתחמים בבניה רוויה בפסגת רמות בבאר שבע. המכרז הוא חלק מתכנית לבניית שכונת מגורים חדשה בחלקה הצפוני של באר שבע, בסמוך לשכונת רמות ב' ובין כביש מס' 40 ממזרח לכביש מס' 406 ממערב, אשר תכלול כ- 3,714 יח"ד במגוון סוגי בניה רוויה בגבהים שבין 5-7 קומות, בדירות ודירות גן. בשכונה מתוכננים כ-278 דונם המיועדים למגורים, כ-113 דונם למוסדות ציבור, כ-131 דונם לטובת שימור נופי והקמת גן ציבורי ושטח ציבורי פתוח בהיקף של 162 דונם. 

מבין 15 המתחמים, המכרז מציע בתמורה הגבוהה ביותר, בניית 140 יח"ד על כ-16 דונם, מתוכן מחצית לזכאי מחיר מופחת, תמורת הוצאות פיתוח כללי למשרד, כולל הוצאות פיתוח נוספות בגין שדרוג תשתיות בשכונות ותיקות ובגין הקמת מבני ציבור בסכום של כ-46 מיליון שקל. התמורה הנמוכה ביותר עומדת על כ- 12 מיליון שקל לבניית 50 יח"ד על כ-4 דונם, מחציתן לזכאים.

ברשות מקרקעי ישראל מציינים כי: "מכרז זה יתרום ויחזק את העיר באר שבע וימשוך אל האזור אוכלוסייה צעירה ומשפחות צעירות של בני המקום והסביבה המחפשים להקים את ביתם בשכונה באיכות חיים עם שטחים פתוחים, נגישות גבוהה לשירותים ציבוריים ומוסדות חינוך, דרכים ותשתיות מסודרות".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות