banner
ראש עיריית נצרת עילית פלוט וממלא מקומו גדלקין עם אנשי מש' השיכון ונציגי היזם במעמד הנחת אבן הפינה למרכז המסחרי החדש
ראש עיריית נצרת עילית פלוט וממלא מקומו גדלקין עם אנשי מש' השיכון ונציגי היזם במעמד הנחת אבן הפינה למרכז המסחרי החדש

ראש עיריית נצרת עילית מקדם שכונה חרדית ענקית

שכונת הר יונה ג', שהוקמה לפני ארבע שנים, הפכה ליעד יוקרתי לאכלוס למשפחות חסידות בלעז. עיריית נצרת עלית הצהירה כי היעד להיקף הבנייה בשכונה יזנק מ-150 יח"ד לכ- 3000 יחידות דיור עבור המגזר החרדי

תמונה: פלוט וממלא מקומו גדלקין // ארכיון – צילום: ישראל פרץ

רונן פלוט, ראש עיריית נצרת עילית מקדם שכונות לאוכלוסייה החרדית ובראשן, שכונת הר יונה ג', המיועדת להתאכלס כולה בידי המגזר החרדי. השכונה מאוכלסת נכון לעכשיו בכ- 150 משפחות, כאשר 100 משפחות צעירות נוספות המשתייכות לחסידות בעלז נמצאות בתהליך אכלוס. מעיריית נצרת עילית נמסר כי היעד שהוצב להרחבת השכונה מוערך בהיקף של כ- 3000 יחידות דיור.

אז מה הפך את השכונה לאטרקטיבית לחרדים?
מיקומה של השכונה בקצה הצפוני של העיר נצרת עילית, בסמוך ליישובים עין מאהל וכפר כנא, אשר ממערב לה מתנשאת פסגת הר יונה, שעליו נטוע יער 'מורדות נצרת', המהווה מעין שמורת טבע, אשר תשמש מקום לפנאי ונופש בטבע לתושבי השכונה בטווח מרחק הליכה מאזור המגורים. גורם אטרקטיבי נוסף לשכונה הוא אופי בנייתה המגוון, הכולל תמהיל של מבניינים נמוכים בני 2-4 קומות ובניינים גבוהים בני 10-15 קומות.

בנוסף, גם הקומפלקס של המרכז המסחרי הגדול שיצא לדרך בתחילת יולי, ינגיש לתושבי השכונה מגוון שירותים ייעודיים, על פי תוכניות הפיתוח העירוניות. המרכז המסחרי המתוכנן ישתרע על פני 4000 מ"ר ויכלול שטחי מסחר, מרפאות, שירות תעסוקה, סופר מרקט ומגוון שירותים מיוחדים לצרכים המיוחדים של תושבי השכונה החרדים.

רונן פלוט, ראש עיריית נצרת עילית //
רונן פלוט, ראש עיריית נצרת עילית // תמונה מהאוסף הפרטי של רונן

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט מסר כי: "הר יונה ג' תהיה השכונה החרדית הכי יפה בארץ, ויהיו בה כלל השירותים הנדרשים, ולא בקרוואנים או דירות, אלא במבנים איכותיים וחדשים שיתנו מענה לכלל הצרכים של הציבור החרדי, מי שיקנה פה היום בית ירוויח לא רק עתיד טוב לילדיו ולמשפחתו אלא גם השקעה כספית כדאית ביותר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות