banner
אופיר אלקלעי // אורן כהן, דוברות ההסתדרות
אופיר אלקלעי // אורן כהן, דוברות ההסתדרות

עו"ד אופיר אלקלעי מונה למנכ"ל ההסתדרות

אלקלעי עובד בהסתדרות מזה 17 שנים ושימש קודם לכן כמנכ"ל הסתדרות המעו"ף. המנכ"ל היוצא, עו"ד יעקב טריפטו, מונה למנכ"ל חברת העובדים של ההסתדרות

עו"ד אופיר אלקלעי מונה למנכ"ל ההסתדרות ויחליף בתפקידו את עו"ד יעקב (קובי) טריפטו. הנהגת ההסתדרות אישרה את המלצתו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, למנות את אלקלעי לתפקיד המנכ"ל. אלקלעי משמש גם כראש מטה יו"ר ההסתדרות.

אלקלעי עובד בהסתדרות מזה 17 שנים. בין תפקידיו הקודמים: מנכ"ל הסתדרות המעו"ף, האיגוד המקצועי הגדול ביותר בארץ, מנכ"ל העמותות לקידום מקצועי ומנכ"ל מועדון "שלך". כמו כן, הוא משמש כחבר דירקטוריון במסלול האקדמי במכללה למינהל.  

אלקלעי (49), נשוי ואב לארבעה, מתגורר בקיבוץ הראל. הוא יוצא יחידת שלדג 501, בוגר תואר ראשון במשפטים במסלול האקדמי של המכללה למינהל, ותואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת חיפה.

טריפטו, ששימש כמנכ"ל ההסתדרות מספטמבר 2014, מונה למנכ"ל חברת העובדים של ההסתדרות, שבה החל לפני 11 שנים את דרכו בתור היועץ המשפטי של אגף הנכסים. חברת העובדים היא הזרוע הכלכלית של ההסתדרות ואחזקותיה כוללות חברות כמו רשת הדיור המוגן "משען", הוצאת הספרים "עם עובד", חברת מרכזי התרבות והספורט (המת"ס) ורשת החינוך "עמל". החברה מנהלת את המבנים של ההסתדרות ואחראית למינוי הדירקטורים בכל התאגידים שבשליטת ההסתדרות, בתיאום עם הנהגת הארגון.

קובי טריפטו // אורן כהן, דוברות ההסתדרות
קובי טריפטו // אורן כהן, דוברות ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, ברך את אלקלעי ואמר: "זהו מינוי ראוי של איש מקצוע מצוין שהפגין פעם אחר פעם את מחויבותו לקידום רווחת העובדים. בשמי ובשם הנהגת ההסתדרות, אני מאחל לאופיר הצלחה רבה בתפקיד ומשוכנע כי ניסיונו העשיר יסייע להצעיד את ההסתדרות לשורה של הישגים ולשיפור השירות לכלל העובדים".

בר-דוד הודה גם למנכ"ל היוצא, טריפטו, ואמר: "אני מודה לקובי על מסירותו, ובטוח שבמסגרת תפקידו החדש בחברת העובדים הוא ימשיך לחזק את הארגון באופן שתואם את תרומתו עד היום".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות