banner
צילום: יוסי וייס
צילום: יוסי וייס

חברת החשמל נערכת לפינוי נכסים: יצא לדרך מתחם גן שורק

חברת החשמל תפנה 16 נכסים ברחבי הארץ, והחלה בהקמת מתחם חדש בגן שורק, על פני 95 דונם, שצפוי להתאכלס ב-2023

צילום: יוסי וייס

הונחה אבן פינה למתחם הכולל  מבנה תפעולי ובנין משרדים חדש של חברת החשמל, במתחם גן שורק, אשר  יקום על שטח של כ-95 דונם. המתחם יכלול משרדים, שטחים תפעוליים, מחסנים וחניות , בהיקף בינוי של כ- 43,500 מ"ר ברוטו, מתוכו בינוי עילי  בשטח של כ- 29,000 מ"ר ברוטו, הכולל מבנה משרדים בן 7 קומות מעל קומת קרקע, מבנה תפעולי, בית מלאכה חשמלי וקומת מרתף בשטח כולל של כ-14,500 מ"ר. 

צילום: יוסי וייס
צילום: יוסי וייס

כזכור, מדינת ישראל, חברת חשמל, רשות מקרקעי ישראל ועיריית תל אביב-יפו, חתמו בינואר 2018 על הסכם באשר להסדר נכסיה של חברת החשמל לישראל. על פי ההסכם, תתפנה חברת החשמל מ-16 נכסים בכל רחבי הארץ, ביניהם נכסים מרכזיים בעיר תל אביב-יפו כדוגמת מתחם רחוב החשמל, מבנה החברה ברחוב קרמניצקי והאתר הנמצא בגיבורי ישראל. הנחת אבן הפינה במתחם גן שורק אשר מועד סיומו מתוכנן לאוגוסט 2023, היא חלק מתהליך פינוי חלק מהנכסים. את הפרויקט יקימו חברת סולל בונה-שיכון ובינוי בע"מ  אשר זכו במכרז בהיקף כולל של כ- 390 מיליון  שקל. 

צילום: יוסי וייס
צילום: יוסי וייס

יו"ר דירקטוריון חברת חשמל, האלוף במיל' יפתח רון-טל: "הנחת אבן הפינה לבניין המשרדים והתפעול בגן שורק הינה אבן דרך חשובה במימוש הרפורמה ההסטורית אשר יאפשר ניהול ותפעול אפקטיביים, יעילים ומודרניים כחלק מחזון חברת החשמל המתחדשת". 

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל:  "המעבר לראשון לציון  יאפשר לחברת החשמל ליישם  את התחייבותה  כחלק מצעדי התייעלות הנגזרים מהרפורמה בחברת החשמל וכן יכולת להסדיר את כלל צרכי הדיור של החברה לאור השינויים הארגוניים הנעשים בחברה במסגרת הרפורמה". 

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "אנחנו מקבלים בברכה את כניסתה של חברת החשמל לראשון לציון ורואים בזה אמון בחוסנה של העיר. ראשון לציון נמצאת בפני פיתוח אדיר בשנים הקרובות ואני מודה לכל החברות הגדולות במשק שמקימים כאן את ביתן". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות