banner
צילום: לשכת דובר העירייה
צילום: לשכת דובר העירייה

פתח תקוה חנכה את המינהלת להתחדשות עירונית

ראש העיר, רמי גרינברג: "העיר שלנו, פתח תקוה תהיה מודל ודוגמא לאיך מקדמים התחדשות עירונית בשיתוף התושבים, תוך קידום הפרויקטים ופיתוח השכונות"

צילום: לשכת דובר העירייה

עיריית פתח תקוה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית חנכו את המנהלת להתחדשות עירונית בעיר, "כרמים", ברמת ורבר המיועדת לתוכנית מתאר להתחדשות עירונית

לאירוע הגיעו ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג, שרת שיכון והבינוי, יפעת שאשא ביטון, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, חיים אביטן, מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת לירון גולדנברג וצוות המינהלת. גרינברג, אמר כי: "אנו פועלים ביתר שאת לקדם תכניות להתחדשות עירונית במטרה לשפר את איכות חיי התושבים, לא רק במרחב הפרטי אלא גם במרחב הציבורי. זכינו לשותפים אמיתיים במשרד השיכון וברשות הארצית להתחדשות עירונית ואנו מקבלים הכוונה, סיוע ומימון לפרויקטים שונים ברחבי העיר, שעיקרם בשכונות רמת ורבר, אחדות ויוספטל. 

"אנו פועלים במלוא העוצמה כדי לתת מענה לצרכי התושבים, שקיימים באופן טבעי בעיר ותיקה כמו פתח תקוה. העיר שלנו, פתח תקוה תהיה מודל ודוגמא לאיך מקדמים התחדשות עירונית בשיתוף התושבים, תוך קידום הפרויקטים ופיתוח השכונות". 

צילום: לשכת דובר העירייה
צילום: לשכת דובר העירייה

שרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת ביטון שאשא, אמרה כי: "התחדשות עירונית היא היעד הלאומי הבא של מדינת ישראל. אנחנו חייבים לפעול כדי לצמצם את הפער בין המרקם הוותיק למרקם החדש, מאחר ונושא המגורים וההתחדשות העירונית איננו רק עניין כלכלי אלא גם חברתי. נמשיך לסייע ככל שניתן לעיריית פתח תקוה אשר מקדמת את הנושא ביתר שאת". 

חיים אביטן מנהל הרשות הארצית להתחדשות עירונית, ציין כי: "במדינת ישראל ההולכת וגדלה מבחינה דמוגרפית, נושא הבנייה והמגורים הוא מהנושאים החשובים והמרכזיים ביותר. מנהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקוה תסייע לתושבים ותהווה כתובת מקצועית עבורם". 

צילום: לשכת דובר העירייה
צילום: לשכת דובר העירייה

המנהלת החלה את עבודתה בפועל לפני כחודש וחצי, היא מציעה לתושבים אתר ובו כל המידע הדרוש וכבר טיפלה בעשרות פניות של תושבים. לראשונה בעיר, המינהלת פרסמה נוהל מסודר להתחדשות עירונית, והיא תלווה את הדיירים ותהווה גורם מתכלל ומקשר בין היזמים, הדיירים והרשות.

בעירייה מציינים עוד כי: "המינהלת תקדם, בהנחיית ראש העיר רמי גרינברג וגורמי המקצוע, מסמך מדיניות להתחדשות עירונית על מנת לאפשר הליך שקוף, מסודר ומהיר של התחדשות עירונית, דבר שיטיב הן עם היזמים והן עם התושבים המעוניינים לקדם התחדשות עירונית באזור מגוריהם".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות