banner
אורן נורית ומוטי כוזהינוף ויוסי כהן מנכל נקסט אורבן // צילום מתן אבני
אורן נורית ומוטי כוזהינוף ויוסי כהן מנכל נקסט אורבן // צילום מתן אבני

משפחת כוזהינוף נכנסת שותפה בחברת נקסט אורבן

משפחת כוזהינוף נכנסת שותפה מלאה בחברת נקסט אורבן, ותשקיע מאות מיליוני שקלים לקידום תהליכי התכנון והבנייה בפרויקטיי התחדשות עירונית בעיר חיפה

משפחת כוזהינוף, בעלי חברת בראשית, הודיעה כי נכנסת כשותפה בחברת נקסט אורבן, היוזמת 13 מתחמי פינוי בינוי בחיפה, ביניהם מתחם הרותם בשכונות החוף, מתחם פייזר בשכונת נווה שאנן ומתחם האורן בשכונת רוממה.

על פי הדיווח, במסגרת ההסכם, חברת בראשית תיכנס שותפה ב-50% אחוז בחברת נקסט אורבן ותשקיע מאות מיליוני שקלים לקידום תהליכי התכנון והבנייה בכל מתחמי החברה. מהחברות נמסר כי בשלב הראשון חברת בראשית תשקיע 40 מיליון שקל ובהמשך תממן את השלמת ההון עצמי לליווי הנאמד במעל חצי מיליארד שקל. את חברת נקסט אורבן יצג משרד עורכי הדין "רון ברנט ושות'" מחיפה ואת משפחת כוזהינוף יצג משרד "הורוביץ, אבן, אוזן ושות'" מתל אביב.

מוטי כוזהינוף, מסר כי: "הכניסה לשותפות בחברת נקסט אורבן היא חלק מההחלטה האסטרטגית שקיבלנו, להיכנס לתחום ההתחדשות העירונית, במסגרת הרחבת תחומי הפעילות של המשפחה. חיפה היא עיר מיוחדת ואנחנו מאוד מאמינים בפוטנציאל של העיר. אנו שואפים להיות שחקן פעיל ומשמעותי בתחום ההתחדשות העירונית, וניעזר בניסיון העשיר ובמערכת הקשרים של המשפחה על מנת להביא את היוקרה ולהפוך את חיפה לריביירה של ישראל".

יוסי כהן, מנכ"ל נקסט אורבן התחדשות עירונית: "החברה תמשיך ליזום ולתכנן פרויקטים של פינוי בינוי בחיפה תוך שיתוף פעולה עם הרשות המקומית ותכנון המשלב בניה מרקמית, עירוב שימושים, הקמת מבני ציבור לרווחת התושבים וחיבורים לאוצרות הטבע המדהימים של חיפה. אין זה סוד שבמהלך השנים האחרונות זרמו לפתחנו מספר רב של הצעות לשיתופי פעולה שונים אך לאחר בחינה מעמיקה מצאנו בחברת בראשית שותפה נכונה, ברמה האישית והאסטרטגית. השותפות תעניק לחברה ניסיון בבנייה של מגורי יוקרה ועוצמה פיננסית איתנה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות