banner
צילום: אגף הדוברות בהסתדרות
צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

מבצע חיסון לעובדי בניין פלסטינים המועסקים באופן חוקי בישראל

אחרי אישור הממשלה להעניק חיסון לכמאה אלף עובדי בניין מהרשות הפלסטינית, החל היום מבצע במתחם חיסונים מיוחד במעבר שער אפרים

במסגרת המבצע, שנערך בשיתוף הסתדרות העובדים, הקרן לעידוד ענף הבנייה בישראל והתאחדות הקבלנים בוני הארץ, נפתח מתחם חיסונים מיוחד במעבר שער אפרים, שאליו על פי הדיווח הגיעו מאות פועלים לקבל את המנה הראשונה של החיסון נגד קורונה. 

"מבצע החיסונים המיוחד נועד לספק מענה לרבבות הפועלים שלא זכו עדיין להתחסן ברשות הפלסטינית", אומרים בהסתדרות ומציינים כי: "במסגרתו מקבלים הפועלים הסבר על חשיבות החיסון. בשבוע הבא צפוי המבצע להתרחב למעברים נוספים, ביניהם גלבוע, אייל, חשמונאים, רחל, ל"ה, תרקומיא ומיתר. במתחמים אלו יחוסנו הפועלים על ידי צוותי רפואה ישראלים בחיסוני מודרנה, אשר הוקצו על ידי הדרג המדיני".

 צילום: אגף הדוברות בהסתדרות
צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

עוד מציינים בהסתדרות כי המעסיקים יהיו אחראים לקבוע תורים לחיסון לעובדיהם בשתי מנות –והם גם אלה שיהיו אמונים על הסעת הפועלים למתחמי החיסון. 

מנהל מוקד המידע והשירות של ההסתדרות, ואאיל עבאדי, שנכח בפיילוט שמתקיים היום, סיפר כי: "ישנה היענות גדולה מאוד של העובדים. עד כה הגיעו לכאן מאות עובדים, ואני מאמין שנסיים את היום עם יותר מאלף מחוסנים. המשמעות היא לדאוג לאוכלוסייה שאין לה עדיין חיסון ברשות הפלסטינית על מנת לבוא לעבוד בישראל בבטחה ולחזור שלמים ובריאים. כפי אנחנו דואגים לזכויות העובדים, כך אנחנו דואגים גם לבריאותם".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות