banner
הדמיית פרויקט דניה הירוקה בחיפה // אדריכל התכנית הוא רני זיס
הדמיית פרויקט דניה הירוקה בחיפה // אדריכל התכנית הוא רני זיס

חיפה: אושרו לבנייה 200 וילות חדשות בשכונת דניה

הוועדה המחוזית חיפה אישרה תכנית לבניית כ-200 וילות בשכונת דניה בחיפה, זאת לאחר שהתכנית נדחתה בעבר בשל צפיפות נמוכה

הדמיית פרויקט דניה // אדריכל התכנית הוא רני זיס

הוועדה המחוזית חיפה אישרה את תכנית דניה הירוקה לבניית כ-200 צודי קרקע בשכונת דניה בחיפה, שנתיים אחרי שנדחתה התכנית הקודמת בשל צפיפות נמוכה מדי. השבוע דנו חברי הוועדה בתכנית החדשה שהוגשה ואישרו אותה כאמור. בהחלטת הוועדה נכתב כי "אומנם התכנית המוצעת, כוללת מחצית מצפיפות 5.4 יח"ד/דונם במקום 11 יח"ד/דונם, אך הוועדה סבורה כי מדובר בצפיפות מספקת. התכנית במתכונתה העדכנית, מכפילה את הצפיפות בתחומה ביחס לתכנית שהוחלט לדחותה".

עוד דודו ג'והן, שותף ומנהל מחלקת הנדלן במשרד בועז בן צור ושות // יחצ
עוד דודו ג'והן, שותף ומנהל מחלקת הנדלן במשרד בועז בן צור ושות // יחצ

התכנית, הגובלת מדרום לגן הלאומי "פארק הכרמל" ומצפון לשכונת דניה, תאפשר בנייה של כ-200 בתים צמודי קרקע בשטח ממוצע של כ-130 מ"ר. בנוסף התכנית כוללת אפשרות לבניית 2,000 מ"ר למסחר וכ-1,100 מ"ר למבני ומוסדות ציבור ובנייה של כ-5,000 מ"ר למלונאות. התכנית הוגשה על ידי חברת דניה הירוקה שבשליטת אנשי העסקים מנחם כרמל וגלעד קוגלמן.

עו"ד דודו ג'והן, שותף ומנהל מחלקת הנדל"ן במשרד בעז בן צור ושות', אשר מייצג את יזמי התכנית, מסר כי: "אנו נרגשים מאישור התכנית של מורדות דניה הירוקה. מדובר בתכנית שלא הצליחה להתקדם שנים רבות בגלל סיבות שונות, וכעת נמצאה הדרך שמוסכמת על כולם. התכנית החדשה תאפשר בניית שכונה גדולה של צמודי קרקע ובכך תשמר את אופיה הייחודי של השכונה הוותיקה בחיפה". אדריכל התכנית הוא רני זיס.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות