banner
ישראל רייף // צילום: עזרא לוי
ישראל רייף // צילום: עזרא לוי

שלמה נדל"ן רוכשת קרקעות בהשקעה של כ- 170 מיליון שקל

שלמה נדל"ן רוכשת מחברת התקשורת ECI טלקום, קרקעות למסחר ותעסוקה בשטח כולל של 26 דונם, בתמורה לכ-170 מיליון שקל. החברה מדווחת כי בכוונתה לפעול להגדלת זכויות הבנייה

ישראל רייף // צילום: עזרא לוי

הקרקעות, אשר נמצאות בגבול הערים פתח תקווה- גבעת שמואל, באזור התעסוקה קריית מטלון כוללות שטחים בנויים בהיקף של כ-8,000 מ"ר. זכויות הבנייה המאושרות לקרקעות הינן בהיקף של כ-85 אלף מ"ר ומיועדות למשרדים, תעשייה עתירת ידע ותעסוקה. 

החברה מדווחת כי בכוונתה לפעול להגדלת זכויות הבנייה והוספת שימושים נוספים לייעוד הקרקעות.   במקביל להתקשרות בהסכם הרכישה, התקשרו החברות בהסכם שכירות על פיו, ECI טלקום תמשיך לשכור את מרבית שטחי הנכס, לרבות כלל השטחים הבנויים, עד לחודש אוקטובר 2023 בתמורה לדמי שכירות שנתיים בסך של כ-4 מיליון ש"ח. 

ישראל רייף, יו"ר שלמה נדל"ן ציין: "עסקה זו, מהווה אבן דרך משמעותית בפעילות שלמה נדל"ן ומביאה לידי ביטוי, פעם נוספת, את היכולות המוכחות של שלמה נדלן לאתר ולרכוש נכסים אטרקטיביים בערים מרכזיות, עם פעילות עסקית ענפה, נגישות תחבורתית, ופוטנציאל השבחה. בכוונתנו לפעול להגדלת זכויות הבנייה והרחבת השימושים בקרקעות, ליזום בהן מתחם עירוב שימושים תוסס ומרכזי וזאת בדומה למתחמים המצויים במרכזי ערים גדולות ומפותחות. עסקה זו מהווה המשך ישיר של הבעת האמון של שלמה נדל"ן בערים פתח תקווה וגבעת שמואל ובעתידן. שלמה נדל"ן תמשיך ברכישה ופיתוח של נכסי נדל"ן מניב איכותיים באירופה ובישראל".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות