banner
מעונות הסטודנטים יוצא לדרך // טל חיים
מעונות הסטודנטים יוצא לדרך // טל חיים

"סולל בונה" יוצאת להקמת פרויקט מעונות סטודנטים בחולון

חברת סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי זכתה במכרז להקמת פרויקט BOT למימון, תכנון, הקמה והפעלה של מעונות סטודנטים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון  בעלות של כ-140 מיליון שקל

מעונות הסטודנטים יוצא לדרך // טל חיים

חברת סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי זכתה במכרז להקמת פרויקט BOT למימון, תכנון, הקמה והפעלה של מעונות סטודנטים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון  בעלות של כ-140 מיליון שקל והשבוע יצאה להשקת הפרויקט. הפרויקט יכלול שלושה מבני מעונות בני תשע קומות, בשטח של כ-16 אלף מ"ר הכוללים כ-430 דירות, 472 מיטות וכן כ-1,200 מ"ר של שטחי מסחר, מועדון סטודנטים ושירותים נלווים אחרים. כמו כן, במסגרת המיזם ייבנה חניון תת-קרקעי בשטח של כ-9,500 מ" לכ-290 כלי רכב. הצפי לתחילת הבניה הוא ברבעון הראשון של 2020 צפי סיום הפרויקט – אוקטובר 2022.

במסגרת המכרז נקבע כי החברה תספק את כלל השירותים הדרושים לשם הניהול, ההפעלה והתחזוקה של מתחם המעונות על כל חלקיו, לרבות שטחי המסחר, למשך תקופת התפעול והתחזוקה של 24 שנה ו-11 חודשים. עלות השכירות תעמוד על כ-1870 ₪ לסטודנט ותהיה מפוקחת על ידי המל"ג. 

באירוע השקת הפרויקט נכחו ראש עיריית חולון, מוטי ששון ואילן מלמד, סמנכ"ל  פיתוח עסקי של חברת שיכון ובינוי סולל בונה. נשיא HIT פרופ' אדוארד יעקובוב אמר כי: "אנו שמחים להגיע ליום השקת הפרויקט אשר החשיבה עליו החלה עוד בשנת 2003. המכון הטכנולוגי הולך ומתפתח. הפרויקט הזה הוא הראשון מבין מספר פרויקטי תשתית אשר ימצבו את המכון בחזית המוסדות האוניברסיטאיים במדינה ויקדמו את הפיכתו לקמפוס אוניברסיטאי".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות