banner
תיק פרויקטים // יח"צ
תיק פרויקטים // יח"צ

אשדוד: הופחתו בכ-500 מספר יח"ד בפרויקט "בית בלב הרובע"

התוכנית, שגובשה במטרה לחדש את הרובע בבנייה מעורבת שימושים, אושרה להפקדה, זאת לאחר שמספר יח"ד הופחת מ-750 ל- 250 יח"ד. שטח התוכנית משתרע על פני 62 דונם

תיק פרויקטים // יח"צ

תוכנית "בית בלב הרובע", מתחם צעירים ברובע ט"ו באשדוד, מקודמת על ידי העירייה ואושרה להפקדה על ידי הוועדה המחוזית, זאת לאחר שמספר יחידות הדיור הופחתו בכ-500.  בעירייה מסבירים כי: "התכנית המקורית הציעה בתחילה 750 יחידות דיור לתושבים. לאחר שראש העיר השתכנע כי יש להפחית את מספר יחידות הדיור ולאחר שנכח בעצמו בדיון בנושא בוועדה המחוזית לפני מספר חודשים, התכנית הופקדה השבוע מחדש בגרסה המתוקנת עם 250 יחידות דיור. בקרוב יפורסם מכרז לפרויקט זה".

התוכנית, הממוקמת בין מפגש שדרות גורדון ושדרות רוטשילד לבין רחוב חנה רובינא, משתרעת על פני 62 דונם וכוללת שטחי מסחר, מוסדות ציבור, פארק מרכזי ואת פרויקט המגורים האמור. 

עוד מציינים בעירייה כי הפרויקט מתבצע במסגרת הסכם הגג לאשדוד, אשר צפוי להוסיף כ- 30 אלף יחידות דיור לעיר, בביצוע מינהלת הסכם הגג, בראשה עומד אייל דוידוביץ'. מהעירייה נמסר כי: "ההסכם מאפשר לשדרג את התשתיות, לחדש את הרובעים הוותיקים ולהקים מתחמי דיור חדשים, כאשר רוב הדירות ישווקו במסגרת "מחיר למשתכן"".

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, אמר כי: "אשדוד ניצבת בפתחו של עשור חדש מלא אתגרים, מבחינת צמיחה, תעשיה ותעסוקה והן מבחינת מתן פתרונות הולמים לדיור בר השגה. יישום תכנית הסכם הגג תביא בשורה לצעירי העיר, אשר מבקשים להקים בה משפחה ובית ישראלי בעיר האהובה עליהם. אני שמח שתוך כדי דאגה לעתיד צעירי העיר, אנו שומרים על איכות החיים ברובע, וידענו לאזן בין הצורך לתוספת יחידות דיור חדשות לבין איכות חיי התושבים". 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות