banner
תפיסת המשאית בשדות נגב // צילום:: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה
תפיסת המשאית בשדות נגב // צילום:: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה

קבלן פינוי פסולת בניין נחקר באזהרה

פסולת בניין במקום תפוזים בפרדסי שדות נגב: המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה וגופי אכיפה נוספים תפסו עבריין המרוקן משאית עם פסולת בניין בפרדס. משאיתו הוחרמה והמשטרה הירוקה פתחה בחקירה פלילית

תפיסת המשאית בשדות נגב // צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה

בפעילות אכיפה סמויה ומתמשכת שקיימו המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, היחידה למניעת שריפות של המשרד, רשות הטבע והגנים והמדור להגנת הסביבה במשטרת ישראל, תועד קבלן פינוי פסולת כשהוא משליך פסולת בניין מהמשאית שבבעלותו בשטח ובו פרדסים בשדות נגב.

החשוד עוכב והועבר לתחנת המשטרה באופקים, שם נחקר באזהרה. המשטרה הירוקה, שתיעדה את המשאית משליכה את הפסולת, תפסה אותה ולקחה אותה לחניון ייעודי, כך נמסר מהמשרד להגנת הסביבה, שם מציינים עוד כי: "צוות דרום של המשטרה הירוקה מסר לקבלן צו ניקוי, ופתח בחקירה פלילית. המשרד יוודא שהקבלן ינקה את כל הפסולת שהשליך בשטח הפרדסים ויחזיר את המצב לקדמותו כדי שלא יגרם סיכון לציבור ונזק סביבתי". 

במשרד מזהירים כי: "בחסות תקופה זו של מצב החירום בשל התפשטות נגיף קורונה, עברייני סביבה מגבירים את פעילותם, וגורמי האכיפה של המשרד להגנת הסביבה ממשיכים גם בימים אלה לבצע תפקידם, כדי לאכוף את חוקי הגנת הסביבה ולהסיר זיהומים וסיכונים סביבתיים". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות