banner
צילום: עיריית ערד
צילום: עיריית ערד

ערד: "נחטפו" צמודי קרקע בפרויקט מגורים לאנשי הקבע

כ-60 מתוך 70 צמודי קרקע שווקו בתוך מספר שבועות, במחירים של כמיליון עד כמיליון וחצי שקל. ראש עיריית ערד, ניסן בן חמו: "ההתעניינות הגדולה בפרויקט מוכיחה שערד חוזרת להיות במרכז הבמה"

צילום: עיריית ערד

פרויקט המגורים החדש בערד של מנהלת המגורים של צה"ל מיועד לאנשי הקבע ולכוחות הביטחון והוא כולל 70 בתים צמודי קרקע, בשטח בנוי של 110-180 מ"ר, 4-6 חדרים על שטח של 420 מ"ר, בשכונת רננים. מחירי הבתים נעים החל מ- 980,000 שקל לדירת 4 חדרים ועד ל- 1.45 מיליון שקל לדירת 6 חדרים. 

בעירייה מדווחים כי תוך מספר שבועות מרגע חשיפת הפרויקט, נרשמו כ- 60 משפחות והן החלו בתהליך רכישה מול מנהלת המגורים ואגף כוח אדם בצה"ל. ההרשמה ל-10 הבתים שנותרו תסתיים בסוף החודש ולאחר מכן תיפתח ההרשמה לגופי ביטחון נוספים. 

ראש עיריית ערד, ניסן בן חמו: "פרויקט מגורים חדש הוא תוצר של עבודה משותפת בין מספר גורמים בעירייה, בעיר ומחוצה לה. זה המקום להודות לאנשי מנהלת המגורים של צה"ל, שהאמינו בעיר ובתושביה וזה המקום להודות גם למנהלת מעבר דרומה, לרשות מקרקעי ישראל מחוז דרום ולמשרד השיכון מחוז דרום על עזרתם הרבה ועל התגייסותם לעניין. ההתעניינות הגדולה בפרויקט מוכיחה שערד חוזרת להיות במרכז הבמה. העיר כיום חזקה, איכותית ובכל יום שעובר היא עושה עוד צעד כלפי מעלה. אמרתי זאת לפני שנים ספורות ואחזור על כך שוב, זה הזמן לקנות נכס ולעבור לגור בערד". 

בעירייה ציינו עוד כי: "כיום נבנות מעל 600 יחידות דיור ברחבי העיר, מחירי הנכסים עלו בעשרות אחוזים, היא טובה למשקיעים על פי כל העיתונות הכלכלית, והיד עוד נטויה עם בנייה עתידית של שכונה חדשה בצידה המערבי של העיר. פרויקט המגורים החדש של אנשי הקבע בשכונת רננים הוא הדובדבן כיום של תנופת הבנייה העירונית". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות