banner
עו"ד רן בראז // צילום: עומר מסינגר
עו"ד רן בראז // צילום: עומר מסינגר

היזם אדי כספי רכש קרקע ביהוד תמורת כ-20 מיליון שקל

הרכישה בוצעה במסגרת פירוק נכסים למגרש של כ-3.5 דונם באזור התעשייה של יהוד, זאת לאחר שבית המשפט אישר את בקשת המכירה

תמונה: עו"ד רן בראז // צילום: עומר מסינגר

עו"ד רן ברא"ז, שותף במשרד לוי טילר ושות', שמונה ככונס נכסים לפירוק שיתוף במגרש בשטח 3.5 דונם באזור התעשייה של יהוד, הגיש לאחרונה בקשה לבית המשפט לאישור מכירת הקרקע ליזם אדי כספי, בתמורה ל-19.5 מיליון שקל, בתוספת מע"מ. על המגרש קיים כיום מבנה ישן בשטח של כ-1,000 מ"ר המושכר למוסכים ומסעדה, וע"פ התב"ע החדשה ניתן לבנות עליו כ-7,000 מ"ר משרדים ובנוסף עוד 1,500 מ"ר שטח מסחרי. בית המשפט אישר את המכירה.

בחודש מרץ 2018 מונו עוה"ד רן ברא"ז ואביב פריצקי לתפקיד כונסי נכסים לפירוק השיתוף במגרש, השמאי אוהד דנוס, העריך את שווי המגרש בכ-15 מיליון שקל. בחודש יוני נערכה התמחרות בין כל המציעים כאשר ההצעה הגבוהה ביותר הייתה של קבוצת כספי – דנס, בראשות אדי כספי, שהציעה 19.5 מיליון שקל.

על המגרש רשומה משכנתא לטובת בנק הפועלים ובהתאם להוראות הסכם המכר התחייבו כונסי הנכסים לפרוע את יתרת החוב מתוך התמורה שתתקבל.  

הרוכש, אדי כספי, הוא יזם שמתמקד בתחום הנדל"ן המניב, שלאחרונה ביצע כמה עסקאות מעניינות, כגון: רכישה, עם היזם שלמה ברונר, של מגרש המיועד ל-20 אלף מ"ר מסחר ו-7,000 מ"ר משרדים מזרחית לכביש 4 בגבעת שמואל, מעמותת ויזניץ החרדית, ב-65 מיליון שקל, רכישת קרקע של 14 דונם בפארק הטכנולוגי במודיעין המיועדת לארבעה בנייני משרדים, תמורת 30 מיליון שקל.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות