banner
גני גרוואני // צילום איליה מלניקוב
גני גרוואני // צילום איליה מלניקוב

האמן הרב תחומי שים אדרי יזם פרויקט שהכנסותיו קודש לילדים עם אוטיזם

ליהיא לפיד, ג'ני צרוואני, רותי ברודו, עילי בוטנר, דפנה לוסטיג, תום יער, ליאת הר לב ונוספים התנדבו לרגל יום האוטיזם הבינלאומי לצילום פרוייקט חברתי מרגש, "שונה זה שווה", שהכנסותיו יועברו כתרומה לעמותה "לילדים בסיכון-מרכז לטיפול וחקר באוטיזם"

תמונה: גני גרוואני // צילום איליה מלניקוב

לרגל יום האוטיזם הבינלאומי שיחול ב-2 באפריל, יזם האמן הרב תחומי שים אדרי, מעצב הבית של חברת שכטר בוטיק, פרויקט יצירתי, מרגש ויוצא דופן בשם "שונה זה שווה", בסיומו יועברו ההכנסות כתרומה ל'עמותה לילדים בסיכון-מרכז לטיפול וחקר באוטיזם'.  

אדרי מכיר את הנושא מקרוב
ביתו בת ה-3 אלמה, אחות תאומה לאסיה, אובחנה על הרצף האוטיסטי. מאותו יום דואגים הוא ובן זוגו טל ליצור עבורה סביבה חמה, תומכת ונורמטיבית ככל שניתן, לצד הגברת המודעות בקרב הקהל הרחב.  

זו השנה השנייה בה מקדם אדרי פרויקט, בסיומו מועברות ההכנסות כתרומה. השנה עיצב אדרי סדרת כריות שבמרכזן עיצב לוגו בצורת עין פתוחה ובמרכזה לב שנרקם בכל כרית. "משמעותו היא לראות מולנו את הזולת ובתוך כך גם את השונים מאיתנו. חובתנו כחברה לפעול לשנות, ולו במעט, את האופן בו אנו רואים ושופטים את השונים מאיתנו. מתוך בורות אנחנו נוטים להירתע מהשונה", אומר אדרי.

רותי ברודו // צילום איליה מלניקוב
רותי ברודו // צילום איליה מלניקוב

הסלבס העבירו מסר אישי
ליום הצילומים שנערך בשכטר בוטיק בתל-אביב הגיעו רותי ברודו, עילי בוטנר,  גיל ריבה, דפנה לוסטיג, פאולה רוזנברג, ליהיא לפיד, יואב מאיר, ג'ני צרוואני, ושחף סגל. הם הצטלמו עם סדרת הכריות ושיתפו בגילוי לב היכן הביטוי 'שונה זה שווה' פוגש אותם.

בתוך כך, ליהיא לפיד, אמא לבת על רצף האוטיסטי, סיפרה על חשיבות התגייסות המשפחה, עילי בוטנר סיפר על אחיו הבכור, דפנה לוסטיג סיפרה על אביה הנכה בכסא גלגלים, יואב מאיר סיפר על משחקי הבובות בגן והתמיכה הבלתי פוסקת של הוריו, ג'ני צרוואני סיפרה על קשיי הקליטה כעולה חדשה, פאולה רוזנברג דיברה על השונות בלא להיות רזה וחטובה ורותי ברודו דיברה על היופי והיתרון בלהיות שונה.

פרוייקט "שונה זה שווה" כולל כריות במגוון גדלים ב -300 שקל, 350 שקל, 400 שקל והדומים ב 1570 שקל.  להשיג ב'שכטר בוטיק' רחוב הרצל 65 בתל-אביב. ההכנסות יועברו לעמותה לילדים בסיכון-מרכז לטיפול וחקר באוטיזם.

ליהיא לפיד // צילום: איליה מלניקוב
ליהיא לפיד // צילום: איליה מלניקוב
פאולה רוזנברג // צילום: איליה מלניקוב
פאולה רוזנברג // צילום: איליה מלניקוב
עילי בוטנר // צילום: איליה מלניקוב
עילי בוטנר // צילום: איליה מלניקוב

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות