banner
הדמיה: א- סטודיו
הדמיה: א- סטודיו

חדרה: הסכם DBOT עם העירייה להקמת מועדון כושר בעלות 64 מיליון שקל

רן בן אברהם, משנה למנכ"ל ובעלים בחברת צמח המרמן: "מבחינת הרשויות המקומיות שיטת המכרזים של DBOT מאפשרת לספק את הצרכים של תושבי השכונות החדשות במימון שנעשה על ידי היזמים"

קבוצת הולמס פלייס וצמח המרמן מדווחות כי חתמו על הסכם הבנות להקמת מועדון הולמס פלייס Private Family חדש בעיר חדרה, זאת במסגרת הסכם DBOT עם עיריית חדרה, לפיו השתיים יקימו חברה ייעודית SPC (בחלקים שווים), אשר תבנה את המועדון, תפעיל אותו ובתום תקופת ההפעלה תמסור אותו לעירייה. 

בניית המתחם, לרבות מועדון הכושר של הולמס פלייס והשטחים המסחריים, צפויה לעלות 64 מיליון שקל. 

הדמיה: א- סטודיו
הדמיה: א- סטודיו

המתחם ממוקם ברחוב חטיבת גולני בעיר וייבנו בו חדר כושר, בריכת שחייה מקורה, חדרי חוגים, סאונות ושטחי חוץ בהם בריכה חיצונית, בריכות ילדים, מדשאות, אזורי ישיבה וכ-3000 מ"ר שטחי מסחר. 

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: "פרויקט הולמס פלייס בחדרה, הוא אחד הפרויקטים החשובים בהתפתחותה של העיר חדרה אשר ישרת עשרות אלפי תושבים בעיר. אנו שמחים ששתי חברות מהטובות והבכירות במשק, יקימו את הפרויקט ויהפכו אותו לאחד המפוארים במדינת ישראל. שיהיה בהצלחה." 

הדמיה: א- סטודיו
הדמיה: א- סטודיו

רן בן אברהם, משנה למנכ"ל ובעלים בחברת צמח המרמן: "תחום חדרי כושר וקאנטרי נמצא בצמיחה וכיום נוצר צורך להקמת מרכזי ספורט בשכונות הגדולות והחדשות שנבנו ברחבי הארץ. מבחינת הרשויות המקומיות שיטת המכרזים של DBOT מאפשרת לספק את הצרכים של תושבי השכונות החדשות במימון שנעשה על ידי היזמים כאשר הרשות תקבל לידיה את הבעלות על הקאנטרי בתום תקופת ההפעלה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות