banner
נוף הגליל // דוברות עיריית נוף הגליל
נוף הגליל // דוברות עיריית נוף הגליל

נוף הגליל דוהרת: פרויקט עצום להקמת מגדל לתעסוקה ומסחר בהשקעה של כ-200 מיליון שקל

חברת בסט החלה בהריסת "בית מקורות" הישן בנוף הגליל, שבמקומו יבנה מגדל בן 17 קומות לעסקים ותעסוקת הייטק, על שטח של 21 אלף מ"ר. ראש העיר, רונן פלוט: "נוף הגליל הפכה לפנינת הנדל"ן של הצפון"

בהמשך לתנופת ההתחדשות העירונית שעוברת העיר נוף הגליל, בראשותו של רונן פלוט, הדחפורים עלו השבוע על מבנה "בית מקורות" הישן במרכז העיר האטרקטיבי, והחלו בהריסתו לקראת הקמת מגדל מפואר בהשקעה של כ-200 מיליון שקלים.   

"בית מקורות" של שלהי שנות ה-80 שימש את מנהלי החברה והדרג הפקידותי הבכיר. גורמים הבקיאים בהיסטוריה של המקום, סיפרו כי: "היו אלו "ימים עליזים" כאשר בכירי חברת מקורות ישבו במרכז העיר ולרשותם עמד בניין שלם אולם עם כניסתו של עידן ההפרטה, הבניין, כמו גם נכסים אחרים בבעלות חברות ממשלתיות, נמכר ליזמים פרטיים. אלא שבאותה תקופה העיר לא הייתה אטרקטיבית להשקעה והמבנה נשאר לעמוד כמו פיל לבן במרכז העיר". 

הבניין ממוקם בסמוך לתחנת הרכבת הקלה המתוכננת ולקריית הממשל החדשה שצפויה להיפתח בחודשים הקרובים. חברת בסט ייזום ובנייה זיהתה את הפוטנציאל, ורכשה את המקום. לעירייה הוגשה תוכנית חסרת תקדים להקמת מגדל מפואר "שערי העיר", בן 17 קומות בתוכן 3 קומות מרתף לחנייה בשטח של 18 אלף מ"ר, קומת כניסה מושקעת למסחר, בתי קפה ומסעדות ומעליה 13 קומות לעסקים ותעסוקה בהייטק על שטח של 21 אלף מ"ר, בהשקעה של כ-200 מיליון שקלים. השבוע כאמור החלה החברה בהריסת המבנה הישן, עבודות הצפויות להימשך כחודשיים, אשר לאחריהן תחל בניית הפרויקט. 

רונן פלוט // עיריית נוף הגליל
רונן פלוט // עיריית נוף הגליל

ראש העיר פלוט ומ"מ אלכס גדלקין, הגיעו ביום שני השבוע לאתר העבודות וצפו בהריסת המבנה. "זהו רגע היסטורי", אמר ראש העיר פלוט, "נוף הגליל הופכת לתל אביב של הצפון, עיר מודרנית שמציעה לתושביה תעסוקה עתירת ידע, חינוך מצוין ושירותים ברמה גבוהה. פרויקט 'שערי העיר' משתלב היטב  במראה החדש של הכניסה לעיר, עם השלמת בניין קריית הממשלה החדשה ואכלוסה בחודשים הקרובים". לדברי ראש העיר פלוט, "נוף הגליל הפכה לפנינת הנדל"ן של הצפון. הצמיחה הכלכלית האדירה, תנופת ההתחדשות והשם הטוב שהולך לפניה מושכים יזמים גדולים להשקיע בה בגדול".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות