banner
פרוייקט שוהם 3 // בני ונטורה
פרוייקט שוהם 3 // בני ונטורה

שוהם: מי שרכש דירת 3 חדרים על הנייר חסך קרוב לחצי מיליון שקל!

פרויקט חדש המתאכלס בימים אלו על קרקעות אחרונות בשכונת הדרים בשוהם מעיד על עליית מחירים של כ-470 אלף שקל בין דירת 3 חדרים שנרכשה על הנייר בתחילתו לבין המחיר בשיווק הסופי

קבוצת אלמוג, המאכלסת בימים אלה את השלב הראשון בפרויקט A-LA-PARK בשכונת הדרים בשוהם, מדווחת כי כ-60 משפחות יקבלו מפתח לדירתן החדשה לאחר שהתקבל טופס 4 וחוברו כל התשתיות. הפרויקט נבנה על עתודת הקרקע האחרונה ביישוב. על פי הדיווח, בקרב הרוכשים והמתאכלסים קיים רוב ברור לתושבי שוהם ותושבים חוזרים. 

פרוייקט שוהם 3 // בני ונטורה
פרוייקט שוהם 3 // בני ונטורה

הרוכשים "על הנייר" הרוויחו בגדול 

במהלך השיווק ועם התקדמות הבנייה עלו המחירים באופן משמעותי, מציינים בחברה, כאשר מחירה של דירת 4 חדרים "על הנייר" היה נמוך יותר ממחיר דירת 3 חדרים כיום. כך למשל, במכירות שלב א' רוכשים על הנייר יכלו לקנות בפרויקט דירת 3 חדרים בגודל של כ 88 מ"ר ומרפסת בגודל של כ- 8 מ"ר החל מ 1,780,000 ₪  ודירת  4 חדרים בגודל של כ -117 מ"ר עם מרפסת בגודל של כ -13 מ"ר, במחיר החל מ 2,230,000 ₪. בעוד שכיום בשלב ג'  והאחרון בפרויקט, דירות 3 חדרים משווקות החל מ- 2,250,000 ₪  ודירות 4 חדרים החל מ 2,780,000 ₪". עוד מדווחת החברה כי הפרויקט נמצא בשלבי שיווק אחרונים, עם מכירה של כ-  70% מהדירות בשלב ג'. כיום מוצעות לשיווק דירות גן 5 ו-3 חדרים, פנטהאוזים של 5 חדרים, וכן דירות 3 ו-4 חדרים.

רקפת להב // רונן ירמיהו
רקפת להב // רונן ירמיהו

רקפת להב, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת אלמוג, מציינת כי "אכלוס הוא תמיד רגע מרגש, אנחנו רוצים לברך את המשפחות שנכנסו לדירתן החדשה ולאחל להן הנאה ואיכות חיים. הפרויקט נמצא בשלבי שיווק מתקדמים, ונהנה מביקוש רב. שינוי תמהיל הדירות שביצענו בשלב ג' בפרויקט הוכיח את עצמו – בחרנו להגדיל את כמות הדירות הקטנות בנות 3-4 חדרים ולאפשר לזוגות צעירים ומשפחות להשתלב בשכונה. המחירים עלו בצורה תלולה מאז תחילת השיווק, וככל שהשכונה תתאכלס ועבודות הפיתוח יסתיימו המחירים עוד ישביחו ויאמירו. כ-85% מהרוכשים בפרויקט הינם תושבי שוהם בהווה או בעבר, אשר מעוניינים לשמר את רמת החיים הקיימת ביישוב או לחזור לחיק המשפחה המורחבת".

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות