banner
מצפה ימים // צילום: עיריית צפת

צפת: אושרה תכנית לבניית 250 יח"ד חדשות בשכונת מצפה הימים

במקביל, בעירייה מדווחים על קידום הקמת שכונת רופאים וכפר סטודנטים ואומרים כי בשבועות הקרובים יצאו עוד כ-600 יחידות דיור בבנייה רוויה לשיווק לקבלנים. מהנדסת העיר: "ביצענו התאמות ושינויים ויצרנו לוחות זמנים לשיפור השירות, זה הזמן להגיש את הבקשות להיתרים"

הוועדה המקומית לתכנון ובניה צפת אישרה תכנית להקמת כ-250 יחידות דיור בבנייה רוויה בשכונת מצפה ימים החדשה, הצפויה לכלול כ 6,000 יחידות דיור. 

בעירייה מציינים כי: "לפני מספר שנים זכה קבלן מקומי בשטחים אלו אך הקושי הבירוקרטי תקע את הפרויקט. כעת, לאחר רה-ארגון שבוצע באגף ההנדסה לרבות מינוי מהנדס, תכנון מבני ציבור, פארקים ופרויקטים, החסמים הוסרו, התכנית אושרה ובקרוב תחל בנייה משמעותית בשכונה החדשה".

הדמיית התכנית // קבוצת משה חדיף
הדמיית התכנית // קבוצת משה חדיף

בשכונת מצפה ימים נמכרו עד כה מאות יח"ד והוא הוגדר כפרויקט ייעודי של מנהלת המגורים בצה"ל, שרכשה מתחם המיועד לאנשי קבע. בימים אלו נמשך המו"מ גם עם 'חבר', משטרת ישראל וגופים נוספים, כך נמסר מהעירייה. 

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, מסר עם אישור התכנית: "לאחר קיפאון מוחלט בתחום הבנייה בעיר פעלנו באינטנסיביות מול המנהל, משרד השיכון וכלל הגורמים הרלוונטיים על מנת לקדם את הפרויקטים המשמעותיים להתפתחות העיר וזאת במקביל לקידום תכניות בנייה בדרום העיר, פרויקטים של שיקום שכונות וקידום תכנית להתחדשות עירונית בכנען. צפת מתחדשת ונמצאת בתנופת בניה ופיתוח". 

במקביל, בעיר מקודמת תכנית להקמת שכונת רופאים וכפר סטודנטים. על פי סיכום אליו הגיעה עיריית צפת עם משרד השיכון, בשבועות הקרובים יצאו עוד כ-600 יחידות דיור בבנייה רוויה לשיווק לקבלנים "מה שיעמיד את השיווק בשכונה החדשה על למעלה מ- 1600 יחידות ששווקו ונמצאות בשלבי אישור, תכנון ובניה", אומרים בעירייה. 

מהנדסת העיר, אביבה שמילה ודעי, ציינה כי: "ביצענו התאמות ושינויים ויצרנו לוחות זמנים לשיפור השירות, זה הזמן להגיש את הבקשות להיתרים ולהצטרף לתנופת הבנייה בצפת".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות