banner
אביב (משמאל) ושאולי גיטלמן // ליאור כהן
אביב (משמאל) ושאולי גיטלמן // ליאור כהן

הגיטלמנים הם פתח תקוואים גאים: הסיפור של חברת ש. גיטלמן הבונה התחדשות עירונית

חברת היזמות ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל"ן, שבעליה נולדו, גדלו ומתגוררים בפתח תקוה, אומרים על רקע הגידול המשמעותי הצפוי באוכלוסיית העיר: "אנחנו רואים בהתחדשות עירונית סוג של אחריות חברתית"

 

בשיתוף חברת ש. גיטלמן

המינהלת העירונית פתח תקוה– מינהלת כרמים, כבר מתכללת כיום למעלה מ-30 מתחמים המיועדים לפינוי-בינוי, הכוללים כ-10,000 יחידות דיור שאמורות להיבנות בטווח זמן של 10 שנים בעיר פתח תקוה. לצד זאת, גם מיזמי תמ"א 38 בעיר זוכים לעידוד מוצהר מצד העירייה. כתוצאה מכך פתח תקוה היא כיום אחת מזירות הפעילות השוקקות ביותר של מיזמי תמ"א 38 ופינוי-בינוי. 

אחת מחברות היזמות הבולטות שפועלות כיום בפתח תקוה היא ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל"ן. בשונה מחברות אחרות שזיהו את הפוטנציאל הטמון באם המושבות והגיעו אליה בהמוניהן מבחוץ, הגיטלמנים הם פתח תקוואים גאים – הם נולדו וגדלו בעיר, חיים בה כיום ואפילו משרדי החברה שוכנים בה. 

כיום מקדמת ש. גיטלמן מספר פרויקטים של תמ"א 38 – הן במתכונת של חיזוק ותוספות והן במתכונת של הריסה ובנייה מחדש – במספר נקודות אסטרטגיות בעיר, בהן ברחוב ספיר וברחוב מינץ. פרויקט נוסף של החברה ברחוב ספיר עתיד להתאכלס בשבועות הקרובים. שמה של החברה מוכר מאוד גם בראשון לציון, ובעיקר בשכונת רמת אליהו המתחדשת, שם ש. גיטלמן אחראית על לא פחות משמונה פרויקטים.

ש. גיטלמן כבר צברה לעצמה מוניטין של חברה היודעת לקחת לידיה ולתכלל את מגוון ההיבטים הכרוכים בפרויקט של התחדשות עירונית, בהם המשא ומתן מול הרשויות המקומיות, ארגון הדיירים וייצוגם, השגת מימון שיבטיח את הוצאת הפרויקט לפועל, ועוד. שיתוף הפעולה של ש. גיטלמן עם חברת שדות יזמות והתחדשות עירונית, בניהולו של היזם ניר אברהמי, מאפשר לה להעניק ללקוחותיה שירות מלא וללוותם לכל אורך חיי הפרויקט – החל בבדיקת ההיתכנות הראשונית לפרויקט, עבור בשלב הביצוע שלו בשטח וכלה במסירת המפתחות לדיירים. 

"אנחנו באים מתפיסת עולם דומה ורואים בהתחדשות עירונית סוג של אחריות חברתית", אומר שאולי גיטלמן, מנכ"ל משותף בחברה לצד אחיו, אביב גיטלמן. "אנחנו בונים עם מחשבה תמידית על איכות החיים של הדיירים ועל איך השכונה תיראה בעתיד. אנחנו לא מחפשים רק לדחוף מטרים ולצופף, ושיום אחרי האכלוס בן אדם שקנה דירה לא יוכל לצאת עם האוטו בגלל פקקים ביציאה מהחנייה של הבניין. 

"חשוב לנו שגם אחרי הרבה שנים הבניין יהיה מתוחזק וראוי למגורים, וזה כולל גם את האזור עצמו – שיהיו בו שטחים ירוקים ושטחי ציבור. בעיניי, לעובדה שאנחנו מלווים את הפרויקט לכל אורכו, גם בשלב התכנון וגם בשלב הביצוע, יש חשיבות אדירה עבור הדיירים. הם מכירים אותנו וסומכים עלינו שאנחנו פועלים לטובתם".

כפתח תקוואי בכל רמ"ח אבריו, גיטלמן רואה חשיבות יתרה בהתחדשות העיר: "כל בניין שאנו מחדשים בפתח תקוה זה דבר מרגש עבורי. לשמחתי, כיום אנו זוכים לשיתוף פעולה מלא מצד העירייה, שאחרי הרבה שנים של הערמת קשיים מבינה שהתחדשות עירונית היא העתיד של העיר הזאת. אנחנו עובדים הרבה מול מנהלת כרמים ומול אגפי התכנון והרישוי בעיר, ורואים שיפור משמעותי בתהליכי הרישוי והמדיניות של העירייה, וכן ברצון שלה לקדם את העיר ואת ההתחדשות העירונית בשטחה".

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות