banner
הדמיית פרויקט // סטודיו 8
הדמיית פרויקט // סטודיו 8

חברת אקרו נדל"ן: "שואפים לשפר את איכות חייהם של בעלי הדירות"

אקרו נדל"ן הינה חברה יזמית מהמובילות בתחום הנדל"ן בישראל, המתמחה בהקמת פרויקטים רחבי היקף באזורי ביקוש, ובהשבחתם. קבלו הצצה לחמישה פרויקטים נבחרים ולאג'נדה שמאחורי העשייה

בשיתוף חברת אקרו נדל"ן

חברת אקרו נדל"ן מובילה מגוון פרויקטים יוקרתיים בהיקפים מרשימים בגודלם המשנים את פני העיר ומהווים נקודות ציון ארכיטקטוניות. עם בעלי מניות אקרו נדל"ן נמנית חברת הביטוח הפניקס, המעניקה לחברה גב כלכלי חזק ואיתנות פיננסית. החברה ממשיכה לבסס את מעמדה בפסגת עולם הנדל"ן תוך הקפדה על איכות חסרת פשרות וסטנדרטים גבוהים של תכנון וביצוע בכל פרויקט לצד ניסיון מוכח ויכולות מרשימות בתחום ההתחדשות העירונית.

מחלקת ההתחדשות העירונית של אקרו נדל"ן יוזמת פרויקטים בהיקף של אלפי יחידות דיור, וזוכה בשנים האחרונות לצמיחה מואצת ולהתפתחות מרשימה. כיום מובילה החברה עשרות פרויקטים שונים במקביל, תוך שמירה על רף מקצועי גבוה וחשיבה מעמיקה על צורכי הסביבה והדיירים.

מול עיניה של החברה עומדת השאיפה לשפר את איכות חייהם של בעלי הדירות ולהבטיח את רווחתם, תוך הבטחת רווחת תושבי השכונה סביב הפרויקט ושמירה על המרקם העירוני הייחודי שלה. האיכות הבלתי מתפשרת המאפיינת את החברה באה לידי ביטוי בכל היבט של העבודה, החל בסטנדרט התכנון והביצוע ועד לקשר עם הדיירים, שנשמר בקפידה לאורך כל התהליך ומהווה חלק בלתי נפרד ממנו.

איתנותה הפיננסית של אקרו נדל"ן וביצועיה המוכחים בתחום, המאפשרים לה להוביל בהצלחה עשרות פרויקטים מרשימים בהיקפים גדולים, מעניקים לחברה את ההערכה המקצועית הגדולה שהיא זוכה לה, וכן את אמונם וביטחונם של הדיירים, הרשויות ואנשי המקצוע שמולם היא פועלת. המוניטין הרב של החברה מתבטא, נוסף על כך, גם בדירוגים חוזרים במדריכי הדירוג המקצועיים Dun’s 100 ו־BDI.  

פרויקטים נבחרים

פרזון – פרויקט פינוי־בינוי בשכונת יד אליהו. במסגרת הפרויקט מוקמים בימים אלו ארבעה בניינים מעוצבים בני שמונה קומות כל אחד, וביניהם גינה מוצלת וירוקה, בתכנון של בר אוריין אדריכלים.

YARD – קומפלקס המגורים YARD TEL-AVIV הוא פרויקט פינוי־בינוי הממוקם בשכונת נווה שרת המתחדשת, בצמוד לקריית עתידים ולרמת החייל. במתחם ייבנו שני מגדלים בני 25 קומות כל אחד ושני בניינים נוספים בני 8 קומות כל אחד, וביניהם YARD גדולה ומושקעת. הפרויקט כולל 370 יחידות דיור לצד שטחי מסחר של כ־1,000 מ"ר בקומות הקרקע.

Bart – מתחם המגורים החדש ברמת אביב הירוקה נבנה גם הוא במסגרת פרויקט התחדשות עירונית. במתחם ייבנו שלושה בנייני בוטיק בני 6 קומות כל אחד, בתכנון בר אוריין אדריכלים. הפרויקט מציע מגוון דירות בבנייה השומרת על צביון השכונה.

משה שרת – באחד הרחובות האיכותיים של תל אביב, בסמוך לכיכר המדינה, יתבצע פרויקט פינוי־בינוי על שטח בן 5.5 דונמים. במסגרת הפרויקט יוקם קומפלקס שיכלול ארבעה בניינים חדשים בני 9 קומות כל אחד, במפרט מושקע במיוחד עם מגוון דירות בגדלים שונים.

ויצמן – בקצהו הצפוני של רחוב ויצמן, בין רחוב יהודה מכבי לפארק הירקון, יוקם WEIZMANN 80-88 – פרויקט מגורים בתכנון אדריכלי מוקפד, הכולל שני בניינים בני 9 קומות כל אחד, בסטנדרט בנייה גבוה עם מגוון דירות בגדלים שונים.

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות