banner
אינג קובי ארדיטי // ברק ברינקר
אינג קובי ארדיטי // ברק ברינקר

החברה שבונה כבר 100 שנה מגיעה לחדש את פתח תקווה

בחברת RMA רואים בפתח תקווה יעד מרכזי ומקדמים בה התחדשות עירונית נרחבת המתפרסת על פני שכונות שלמות. אינג' קובי ארדיטי, מנהל ושותף בחברה: "הדיירים מקבלים לא רק דירה חדשה אלא סביבת מגורים חדשה ואיכות חיים שלא הכירו"

בשיתוף חברת RMA

חברת RMA מקבוצת רם-מוגרבי-ארדיטי מקדמת בשנים האחרונות בפתח תקווה ארבעה פרויקטים של פינוי בינוי במיקומים אסטרטגיים ובהיקפים נרחבים, שעתידים לשנות את פניהן של השכונות הוותיקות בעיר. בניגוד לפרויקטים נקודתיים שכוללים בניין או שניים, במקרה של RMA מדובר על שכונות שלמות או חלקים נרחבים מהן, שיעברו מתיחת פנים משמעותית.

"אנחנו לא מתכננים בניינים, אנחנו מתכננים שכונות", אומר אינג' קובי ארדיטי, מנהל ושותף בחברה, "התפיסה שלנו היא תכנון בראיה אחראית ורחבה. אנחנו עובדים בשיתוף עם העירייה ופועלים לחדש חלקים גדולים משכונות או אפילו שכונות שלמות. אנחנו מאמינים שתכנון שכונה בראיה רחבה זה הדבר הנכון, כי זה נותן ביטוי לכל ההיבטים ולכל הצרכים, ובהם תשתיות, תחבורה, מוסדות ציבור, מסחר, תעסוקה והיבטים קהילתיים וחברתיים נוספים, שתהליך ההתחדשות העירונית נוגע בהם ומשפיע עליהם".

מקימיה של חברת רם-מוגרבי-ארדיטי החלו לבנות בישראל בשנת 1919. ברבות השנים התפרסה הפעילות על פני ערים ומדינות רבות מסביב לגלובוס, מפתח תקווה ועד ניו יורק. החברה שבבעלותם של אינג' יוסף מלמד, יזם הנדל"ן יגאל מוגרבי והאינג' ואיש העסקים אדי ארדיטי, היא בעלת ניסיון עשיר בייזום וכן בבנייה, בזכות הזרוע הקבלנית שלה – חברת "רם הנדסה", בעלת הסיווג הבלתי-מוגבל בבנייה למגורים.

בשנים האחרונות ממקדת החברה פעילות בישראל ועוסקת בעיקר בתחום ההתחדשות העירונית. במסגרת זו, מקדמת החברה חידוש של שכונות מגורים שלמות בגוש דן, כשבימים אלה היא כאמור מחזקת את אחיזתה גם באם המושבות.

"פתח תקווה היא העיר החמישית בגודלה בישראל, ממוקמת גאוגרפית במיקום מצוין ומרושתת היטב תחבורתית עם שתי תחנות רכבת, קו רכבת קלה ובעתיד גם המטרו שיעבור בה" אומר אינג' ארדיטי "היקף ההתחדשות העירונית בעיר רק ילך ויתרחב ויביא למיצוי הפוטנציאל הגדול של העיר בתחום המגורים והעסקים".

הפרויקטים שכאמור מקדמת חברת RMA מקבוצת רם מוגרבי ארדיטי, כוללים מאות יחידות דיור, המיועדות לפינוי בינוי. היכולת לקדם התחדשות בהיקפים בסדרי גודל כאלו שמורה לחברות נדל"ן מעטות עם ניסיון, מקצועיות ואיתנות כלכלית, בשל עלותו ומורכבותו של התהליך שדורש היכרות מעמיקה עם התחום.  

ארדיטי מסכם ומציין: "כיום מבינים הדיירים ששווי הדירה אינו תלוי רק בשטח הדירה ובאיכות המפרט הטכני שווי הדירה מושפע קודם כל מטיב השכונה ומאיכות החיים בה. כאשר לצד הבית החדש יהיו גם מוסדות חינוך ותרבות, מרכזי מסחר ותעסוקה, שטחי ציבור וכל זאת במרחק הליכה, ברור שזו חווית מגורים אחרת ששווה הרבה יותר". 

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות