banner
אלכס מריאש // רובי קסטרו
אלכס מריאש // רובי קסטרו

"בעלי הדירות חכמים הרבה יותר מבעבר"

הכשרת היישוב, המקדמת עשרות פרויקטים הכוללים אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ בהתחדשות עירונית: "העוצמה הכלכלית האדירה שלנו מבטיחה כי כל פרויקט שיוצא לדרך יסתיים לשביעות רצון כולם"

בשיתוף עם הכשרת היישוב

אם תבקשו מישראלי לנקוב בשמן של חמש חברות נדל"ן מוכרות וגדולות, קרוב לודאי שהכשרת היישוב תהיה ברשימה. ולא בכדי – חברת הנדל"ן הוותיקה בישראל נמנית כבר זמן רב על החברות המובילות בשוק המקומי בתחום הייזום למגורים והנכסים המניבים. החברה שהחלה לבנות וליישב את הארץ לפני יותר מ-110 שנים, בתחילת המאה הקודמת, נהנית מניסיונה העשיר והייחודי, מאיתנות פיננסית נדירה ולא פחות חשוב – ממקוריות ודינמיות שמאפיינת כל פרויקט ופרויקט שלה.

העובדה שהכשרת היישוב היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב (מדד ת"א 125) מוסיפה לאמינותה בקרב משקיעים וגורמי מימון מלווים, ומאפשרים לה להרחיב בכל שנה את היקפי פעילותה הרחבים ממילא. במהלך שנות פעילותה הרבות צברה החברה ניסיון וידע עשירים ומקיפים בתחום הנדל"ן בכלל ובתחום הייזום למגורים בפרט. על כך מלמדות אלפי יחידות הדיור שהקימה החברה בישראל ובחו"ל, לצד קניונים ומרכזי מסחר, פארקים לוגיסטיים ובנייני משרדים המשתרעים על פני מאות אלפי מ"ר ומשרתים מותגי ענק בינלאומיים.

כיאה לחברה שנמצאת בחוד החנית של העשייה הנדל"נית, בהכשרת הישוב לא פספסו את האתגר (והפוטנציאל) הטמונים בתחום ההתחדשות העירונית, וכיום היא מקדמת עשרות פרויקטים הכוללים אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ – היקף עצום בקנה מידה מקומי. רשימה חלקית של פרויקטים אלה כוללת את מיזם הפינוי-בינוי ברחוב פיכמן שבחולון, הכולל הקמתן של 235 יחידות דיור, וכן הפרויקט ברחוב ליסין בתל אביב – שניהם בשלב הביצוע; בנוסף מקודמות הריסתו ובנייתו מחדש של מתחם בן גוריון ברמלה, ובו לא פחות מ-2,150 יחידות דיור, במסלול ותמ"ל; מתחמי התחדשות עירונית בירושלים, פתח תקווה, רחובות ויבנה; הקמת 225 יחידות דיור במתחם הטייסים בנס ציונה; הקמתה של שכונה שלמה למשרתי קבע בקרית ים – במסגרת פרויקט ענק זה, שעתיד לכלול 1,450 יחידות דיור, כבר הופקדה תב"ע חדשה; ועוד עשרות פרויקטים נוספים.

בין הפרויקטים הבולטים של החברה בתחום הייזום למשרדים ולמתחמים עסקיים ומסחריים, ניתן למנות את בית מעריב (בית יעקב נמרודי), שם החלו העבודות להשלמת הריסות השטחים התת-קרקעיים בבית מעריב ההיסטורי לצורך תחילת עבודות הדיפון והביסוס; וקמפוס הכשרת הישוב בבני ברק – מגדל בן 42 קומות, כבר מאוכלס, המציע עירוב שימושים בין משרדים ומסחר. החברה גם יזמה ומנהלת כמה מרכזי קניות ופנאי בולטים, בהם קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, קניון שבעת הכוכבים בראשון לציון ומרכז מסחרי ברעות.

אלכס מריאש, מנכ"ל הכשרת היישוב התחדשות עירונית, מסביר את סוד ההצלחה מרובת השנים של החברה, זה שמושך עוד ועוד בעלי דירות לבחור דווקא בה להוביל את מיזמי ההתחדשות העירונית בבניין שלהם: "בראש ובראשונה מדובר בחברה עם עוצמה כלכלית אדירה, המבטיחה כי כל פרויקט שיוצא לדרך יסתיים לשביעות רצון כל הצדדים, במועד המתוכנן ולפי הסיכומים המוקדמים. 

"בנוסף, הכשרת הישוב כבר אכלסה עשרות רבות של פרויקטים, ואנו מכירים מקרוב את התהליכים המורכבים הכרוכים בהוצאת פרויקט לפועל – משלב התכנון ועד למסירת המפתחות לדיירים. הניסיון הזה מתבטא בהתנהלות יעילה שמזרזת את התקדמות הפרויקט וחוסכת עיכובים, וגם – וזה לא פחות חשוב – בהיכרות מעמיקה והתנהלות מיטבית עם גורמי התכנון והרשויות המקומיות. כיום, בעלי הדירות חכמים הרבה יותר מבעבר, ומבינים את החשיבות של היתרון הזה ומפקידים בידינו את המושכות".

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

 

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות