banner
עו"ד רועי דורון // תמר מצפי
עו"ד רועי דורון // תמר מצפי

קבוצת דן נדל"ן מאמינה בפרויקטים שמקדמים תושבי פתח תקוה

עו"ד רועי דורון, מנהל ההתחדשות העירונית בדן נדל"ן מקבוצת דן, מאמין בפתח תקוה ובפוטנציאל ההתפתחות שלה: "דוגמה קלאסית לעיר הנמצאת בלב אזורי הביקוש ושעתידה לגדול ולהתפתח"

בשיתוף עם דן נדל"ן

שוק הנדל"ן בפתח תקוה שובר שיאים חדשים. בשנים האחרונות נרשמה עלייה ניכרת במחירי הדירות והנכסים בעיר, הן בעסקאות בין רכישה מקבלנים והן בעסקאות יד שנייה והסיבות לכך נובעות ממספר גורמים:
ראשית, פתח תקוה התפתחה מאוד והחלה לקדם מתחמי תעסוקה שונים אשר היוו קרקע פורייה להגירה חיובית מערים שכנות – דבר המשפיע באופן ישיר על מאזן ההיצע והביקוש בתחומה. שנית, עתודות הקרקע הפנויות של העיר הולכות ומתמעטות, ולכן עם הזמן נוצר מחסור בפרויקטים חדשים. על מנת להתמודד עם האתגר הקיים, העיר החלה לתכנן הקמת פרויקטים שאפתניים להתחדשות עירונית במרכזה ובשכונות הוותיקות. 

אזורים אלו מסומנים על ידי העירייה כשכונות הדגל הבאות של פתח תקוה, ולכן מושקעים בהם משאבים עצומים. ההתחדשות העירונית תוביל לשדרוג ושיפור התשתיות הישנות, תוך מתן מענה הוליסטי לתושבי האזור עם עירוב שימושים מושכל ואיכותי שעתיד לכלול מגורים, מסחר, תעסוקה, חינוך, תרבות, פנאי ובילוי. הפוטנציאל הנדלנ"י של מתחמים אלו עתיד להתממש כבר בשנים הקרובות וההשבחה צפויה להביא לזינוק מחירים שטרם נראה כמותו בעיר.

דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה דן, החלה את פעילותה הנד"לנית בעיר בשנת 2010 עם בניית פרויקט צמרות דן בשכונת נווה גן, אשר כלל שלושה מגדלים המתנשאים לגובה של 22 קומות ו-300 יחידות דיור בסטנדרט בנייה יוקרתי. 

מלבד זאת, דן נדל"ן קידמה פרויקטים נוספים ברחבי גוש דן כדוגמת פרויקט היוקרה ארלוזורוב 17 בתל אביב, שכולל 29 קומות, בריכה אולימפית, מועדון דיירים ועוד. הפרויקט זכה בפרס הבינלאומי היוקרתי Award of Excellence מטעם המועצה לבנייה גבוהה ובנייה עירונית (CTBUH) בקטגוריה של מגדלי מגורים ומלונאות לשנת 2021. בימים אלו החברה מקדמת פרויקט התחדשות עירונית עצום בשיכון דן בתל אביב עם למעלה מ-700 יחידות דיור על שטח של כ-26 דונם. פרויקט דגל נוסף של החברה הינו פסגת דן ברמת גן, מגדל עם 40 קומות ו-195 יחידות דיור, לובי מפואר עם שומר, שטחי מסחר במפלס הכניסה, חניון תת-קרקעי ועוד. לאחרונה נמכר פנטהאוז בפרויקט במחיר של 7.9 מיליון שקל. 

בכל הקשור לנדל"ן מניב, דן נדל"ן מקדמת את פרויקט המשרדים  LYFEבשיתוף אשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, אשר משתרע על שטח של כ-16 דונם, באזור התעסוקה של בני ברק (BBC). במסגרתו נבנים כיום שני מגדלים בני 34 ו-36 קומות אשר ישמשו למשרדים ומסחר. השטח הבנוי הכולל של המגדלים ושטחי החניה יעמוד על למעלה מ-200 אלף מ"ר כאשר בעתיד צפוי להיבנות מגדל שלישי שיתנשא לגובה של 51 קומות. 

עו"ד רועי דורון, מנהל התחדשות עירונית בדן נדל"ן מקבוצת דן, אומר כי "אנו רואים את תחום ההתחדשות העירונית כמנוע צמיחה עיקרי של זרוע הנדל"ן בקבוצה. ההתחדשות העירונית מאפשרת הזדמנות יוצאת דופן להוביל לחידוש מרכזי ערים, שכונות ותיקות ואזורים נחשלים שהוקמו לפני עשרות שנים ומאז נשארו מאחור. 

"פתח תקוה היא דוגמה קלאסית לעיר הנמצאת בלב אזורי הביקוש ושעתידה לגדול ולהתפתח. בתכנון עירוני נכון ויעיל, עם חברה מובילה ואיתנה פיננסית ובשילוב הרכבת הקלה ותוואי המטרו שעתיד לעבור בעיר, ניתן להפוך אותה לאחת הערים המשגשגות והמובילות בישראל".

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות