banner
עופר חופי // באדיבות חברת התחדשות | Depositphotos
עופר חופי // באדיבות חברת התחדשות | Depositphotos

מאמינים בגורם האנושי: חברת "התחדשות" מסבירה איך בונים התחדשות עירונית

"פרויקט של התחדשות עירונית עוסק באנשים ובדבר היקר להם ביותר שזה הבית שלהם," אומר עופר חופי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת "התחדשות", שמסביר מדוע חשוב "שמולם יעמדו אנשים, שיהיו קשובים ויתנו מענה לכל הצרכים שלהם" // ראיון אישי

בשיתוף עם חברת התחדשות*

חברת היזמות "התחדשות" עוסקת כבר למעלה מעשור בתחום ההתחדשות העירונית ואחראית על עשרות פרויקטים של תמ"א ופינוי בינוי בירושלים, בה מיקדה את פעילותה. גילה, בקעה, ארמון הנציב, הגבעה הצרפתית, נווה יעקב, רמת אשכול ואזור מחנה יהודה, הן רק חלק מהשכונות בהן יש לחברה דריסת רגל משמעותית עם פרויקטים בהיקפים גדולים שיוסיפו לבירת ישראל עוד אלפי יחידות דיור. 

עופר חופי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת "התחדשות" מספר כי "השם שלנו מעיד עלינו ועל ההתמחות שלנו. אנחנו חברה שמתמחה בהתחדשות עירונית על רבדיה השונים. אנחנו מגיעים למקום, לומדים אותו באופן מעמיק ויוצאים לדרך. במשך כעשור צברנו הרבה מאוד ניסיון והתמקצעות ייחודית בתחום וגם בעבודה עם אוכלוסיות שונות ומגוונות בירושלים. לדוגמה הבנייה לציבור החרדי שונה מבניה לציבור הכללי, בין אם בגובה המבנה ובין אם בדירה עצמה שמחולקת באופן שונה. אם משפחה חילונית או מסורתית תשים דגש על מטבח וסלון מרווחים, משפחה חרדית תרצה שהמרחב הזה יוקצה לטובת חדרים. חשוב מאוד בעבודה עם אוכלוסיות שונות להכיר את הצרכים והמאפיינים הייחודיים ולייצר ביחד עם הדיירים את הפתרונות הטובים עבורם". 

חברת "התחדשות" מתמחה בעבודה עם דיירים ובמתן מענה אישי ואנושי ומספקת עבורם מטריה רחבה של שירותים תחת קורת גג אחת.
"פרויקט של התחדשות עירונית עוסק באנשים ובדבר היקר להם ביותר שזה הבית שלהם." אומר חופי "ולכן חשוב שמולם יעמדו אנשים, שיהיו קשובים ויתנו מענה לכל הצרכים שלהם. אצלנו הדיירים יודעים שמרגע שהם מתחילים לעבוד איתנו הם זוכים לליווי מלא של אנשי המקצוע שלנו. אנחנו חברה שעובדת עם המערכות הטכנולוגיות הכי מתקדמות, אבל שום מערכת לא תחליף את הגורם האנושי".

בחברת "התחדשות" מסמנים את פתח תקווה כיעד המרכזי הבא של החברה, לאור התהליכים שעוברת העיר, תמיכת הרשות המקומית בהתחדשות העירונית והפוטנציאל הגדול שיש לה. בחברה, עדים להתעוררות הגדולה של הציבור מאז ימי מבצע "שומר החומות" במהלכו ספגה העיר לראשונה נפילת טילים ומבינים את הצורך במיגון עבור הבניינים בשכונות הוותיקות.

"אנחנו מאמינים בפתח תקווה." אומר עופר חופי "אנחנו עדים לשינוי שקורה בעיר בשנתיים האחרונות ולהבנה בצורך ובהכרח לקדם התחדשות עירונית. זה ניכר גם ברצון של התושבים ובהתעניינות הגוברת מצידם וגם בעניין שמביעה הרשות בקידום פרויקטים. במקביל קורה בה תהליך של חיבור מהיר ונגיש יותר תל אביב עם פתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה, הנגישות הזאת תשפיע משמעותית על התעסוקה בעיר, תמשוך אליה אוכלוסיות חדשות ועסקים חדשים וכל אלו צריכים לקבל מענה שיגיע בעיקר דרך התחדשות עירונית. יש פה משוואה שבה כולם – עירייה, דיירים ויזמים – ייצאו מרווחים מקידום פרויקטים".

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות